خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرضا گفت: مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی، بسیج است چراکه بسیج برای مردم مسلمان شورآفرین و برای دشمن بیم آفرین است.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۸۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام برگروه تکفیری داعش، اظهارداشت: این پیروزی از الطاف الهی، جانبازی و رشادت نیروهای مردمی، فتوای آیت‌الله سیستانی، مدیریت و تصمیمات مدبرانه مقام معظم رهبری بود که در هفته بسیج از سوی بسیجی پرافتخار کشورمان سردار قاسم سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور اعلام شد.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی و دفاع از ارزش‌های اسلامی در شکست داعش یک نوع صدور این انقلاب به جهان بود، افزود: هدف آنان از تشکیل این حکومت به ظاهر اسلامی از بین‌بردن اسلام و حکومت اسلامی، ریشه‌کن کردن مذهب تشیع، منفورسازی اسلام و اسلام هراسی در سطح بین‌المللی، نابودی حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت و ناامن کردن ایران در منطقه بود.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه شکست داعش در واقع شکست سران کفر و در رأس آنان استکبار جهانی است، گفت: استکبار جهانی و اسرائیل به دنبال ایجاد و گسترش جنگ‌های نیابتی در منطقه خاورمیانه هستند.

وی با تأکید بر این که شکست و نابودی داعش در واقع پیروز شدن جبهه حق بر باطل بود، بیان کرد: مدافعان حرم و کسانی که در این راه به شهادت رسیدند در حقیقت از منافع ملی و خک کشورمان در مقابل تهاجم بیگانگان دفاع کردند به همین دلیل آنان بیشترین سهم را در این دستاورد بزرگ دارند.

وی با تبریک هفته بسیج، گفت: مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی، بسیج است چراکه بسیج برای مردم مسلمان شورآفرین و برای دشمن بیم آفرین است.

قائمی با بیان اینکه بسیج امتحان خود را به خوبی در همه حوزه‌های مختلف این نظام پس داده است، اظهار داشت: همواره در سطح جامعه به تفکر بسیجی احتیاج داریم.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق زلزله زنده کرمانشاه، تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در بین زلزله‌زدگان سبب دلگرمی و قوت قلب امدادگران و روح و جانی تازه به مردم آسیب دیده شده بود.

امام جمعه موقت شهرضا افزود: ایشان با حضور در جمع مردم آسیب‌دیده در جریان خدمات‌رسانی و زندگی کردن آنها قرار گرفتند و با قاطعیت به مسئولان دستور دادند در خدمت‌رسانی و کمک به آسیب‌دیدیگان تعللی نکنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها