خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان، گفت: امروز شاهد صدور فرهنگ، تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی، به واسطه تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۷۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمد رضایی ظهر امروز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان، با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان مصداق بارز ایثار، شهامت، شجاعت و عشق به ذات حق و اسلام ناب هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه استکبار و تروریست های تکفیری، گفت: این پیروزی را به همه مدافعان حرم و خاواده هشدای مدافع حرم تبریک می کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج با تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفت، اظهار کرد: عشق به شهادت،‌ توکل به خدا، پیوند به ولایت، ایثار و شجاعت از ویژگی های رزمندگان و مجاهدان پیرو پیامبر مکرم اسلام (ص)است.

رضایی ادامه داد: این ویژگی ها امروز در نیروهای بسیج متبلور است و امروز 22 قشر تخصصی در بسیج قهرمان کشورمان، فعال هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، انقلاب اسلامی را  یک حرکت فرهنگی عنوان کرد تا فرهنگ تشیع و اسلام را در کشور حتی در دنیا نشر دهد، گفت: ایثار، شهادت طلبی و  استکبار ستیزی از جمله کلیدواژه هایی است که به واسط انقلاب اسلامی به جهان مخابره شد.

وی صدور انقلاب اسلامی را مطالبه امام خمینی بیان و اظهار کرد: امروز شاهد صدور فرهنگ، تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی به واسطه تفکر بسیجی به اقصی نقاط جهان هستیم.

رضایی با بیان اینکه شاهد اضمحلال جبهه ترروریستی تکفیری در این روزها هستیم، ادامه داد: خداوند در آیه 217 سوره مباکه قدر می فرماید دشمن دست از دشمنی ما بر نمی دارند مگر اینکه ما از راه خود کنار برویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، تصریح کرد: راهبرد بسیج بر اساس راهبردهای انقلاب اسلامی دیده شده و شناخت، تفکر و بینش صحیح، حرکت درست و به موقع در مسیر صحیح از راهبردهای این نیروی مردمی است.

وی با بیان اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی نیاز به نیبروهای همتراز است، اظهار کرد: تربیت این نیروها  برعهده بسیج گذاشته شده است.

رضایی با اشاره به مشکلات آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف اصفهان، گفت: با کار کارشناسی و در کارگروه های تخصصی موضوع و مشکلات اجتماعی با حضور متخصصان در اقشار مختلف بسیج  مورد آسیب شناسی قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان، اظهار کرد: فعال سازی گشت های محله محور با همکاری ناجا برای کاهش سرقت های خرد در محلات، تشکیل و به کارگیری گروه های جهادی برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی از جمله اقدام های بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها