خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام‌رضا(ع) خراسان‌رضوی
بسیج در مدت زمان کوتاه خود را برای مردم معنا کرد و در صحنه هایی که برای انقلاب اتفاق افتاد بسیج توانست خود را در منظر مردم قرار داد و در انقلاب نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۶۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

سرهنگ محمد شیردل در سخنرانی قبل خطبه های نماز جمعه فردوس به مناسبت هفته بسیج گفت : اگر بخواهیم مستقل زندگی بکنیم، اگر بخواهیم خودمان کشور را مدیریت بکنیم و برای منابع و ثروت کشور برنامه ریزی بکنیم و اگر بخواهیم اسلام را در این کشور پیدا کنیم این امور مخالف خواسته های شیطانی استکبار جهانی خواهد بود .

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود : اسلام که برای هدایت و به کمال رسیدن بشریت آمده است در نبرد دائمی و فراگیر با استکبار جهانی است و امام راحل برای اینکه بتواند تمام ظرفیت و توان کشور در قالب یک تشکل و تفکر مقابل دشمن قرار گیرد ،  فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند .

محمد شیردل با شاره به اینکه بسیج در مدت زمان کوتاه توانست خود را معنا کند افزود : در صحنه هایی که برای انقلاب اتفاق افتاد بسیج توانست خود را در منظر مردم قرار دهند و در انقلاب نقش آفرینی کند .

نقش بی بدیل بسیج در دفاع مقدس

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود : اولین صحنه ای که بسیج نقش بسزایی در آن داشت دفاع مقدس بود و به جرات می توان گفت پیروزی های ما دردفاع مقدس از زمانی آغاز شد که بسیج وارد عمل شد .

وی با اشاره به اینکه عده ای می خواهند نقش بسیج را در دفاع مقدس کم رنگ جلوه دهند ، خاطر نشان کرد : جنگ هشت ساله به واقع جنگ جهانی سوم بود چرا که تمام کشور ها با تمام امکانات به حمایت صدام آمدند و دفاع از این کشور تنها کار ارتش و سپاه نبود ، چرا که با ورود آحاد مردم در قالب تشکل بسیج باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان توسط دشمن تصرف نشود .

نقش بسیج در ایجاد امنیت پایدار و سازندگی کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه دومین نقش بسیج اجرای طرح امنیت بود افزود : امروز به خاطر جان فشانی ها، ایثارگری ها و رشادت های بسیجیان غیور امن ترین کشور در منطقه هستیم .

وی گفت : عرصه سازندگی کشور سومین صحنه ای بود که بسیج در آن نقش آفرینی کرد و به همت بسیج سازندگی ، کشور به کارگاه سازندگی و نمایشگاهی از خدمت تبدیل شده است .

محمد شیردل با اشاره به اینکه بسیج با خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم افزود : این خدمت در عین گمنامی انجام می گیرد و امروز هزاران طرح ملی توسط قراگاه خاتم الانبیاء و با مشارکت بسیجیان و کمترین هزینه اجرا می گردد ولی متاسفانه برخی اوقات این خدمات مورد بی مهری قرار می گیرد .

نقش بسیج در روشنگری و بصیرت افزایی آحاد مردم

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود : بصیرت افزایی چهارمین صحنه ایست که بسیج در آن ایفا نقش کرد و نمونه بارز این نقش آفرینی تشکیل حلقات صالحین در مساجد است .

وی با اشاره به اینکه خیلی از افراد در جز و مد و طوفان های سیاسی  که دشمن به راه انداخت فریب خوردند افزود : تنها تشکلی که نتها خود فریب نخورد بلکه با بصیرت افزایی و روشنگری آحاد مردم نیز هدایت کرد بسیج بود .

محمد شیردل خاطر نشان کرد : بسیج با حضور بموقع ، با بصیرت و مطیع رهبر در تمام صحنه ها بعنوان عمار این انقلاب عمل کرد .

بسیج پیشگاه در عرصه علمی کشور

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه عرصه علمی کشور پنجمین صحنه ای بود که بسیج نقش آفرینی کرد افزود : هرجا پیشرفت علمی در کشور اتفاق افتاده است ردپایی از بسیج با تلاشی شبانه روز و خستگی ناپذیر در این پیشرفت وجود دارد.

وی گفت : نمونه از این پیشرفت را می توان ساخت موشک ها که به همت و کار شبانه روزی افراد متعهد و ولایی و بسیجی بود نام برد بطوریکه تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را تحت نظر داریم .

محمد شیردل گفت :  از مسئولین عزیز می خواهم که قدر این بسیجیان را بدانند چرا که  بسیج در تمام صحنه ها گره گشای مشکلات بوده و امروز آحاد مردم پای کار هستند و با مقاومت این مردم در برابر استکبار نتیجه مطلوب حاصل شده است  .

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت : امام راحل بدنبال تشکیل هسته های مقاومت اسلامی در سراسر جهان بود و امروز بسیج جهان اسلام یعنی بسیجیان ایران ، حشد الشعبی سوریه ، لشکر حیدریون عراق ، لشکر زینبیون پاکستان ، لشکر فاطمیون افغانستان در منطقه ای از سوریه به نام بوکمال به یکدیگر رسیدند و آماده آزاد سازی فلسطین از دست اسرائیل غاصب هستند .

محمد شیردل در پایان با اشاره به اینکه باید قدر رهبر حکیم و مقتدرمان را بدانیم افزود : امروز قدرتمندانه در منطقه حضور داریم و هیچ طرحی بدون حضور ایران در منطقه موفق نیست و آینده ای درخشان در انتظار کشور عزیزمان است و ان شاالله پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها