خبرگزاری بسیج مشاور عالی فرمانده سپاه قدس عنوان کرد: ارتش غیور، سپاه شجاع و بسیج پرافتخار با جان دل از جمهوری اسلامی و مرزهای کشورمان دفاع می کنند.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۴۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرری، سردار سرتیپ احمد کریم‌پور مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری که با حضور با شکوه بسیجیان برگزار شد عنوان کرد: یکی از صندلی های میز سیاسی کشور ما، نیروهای مسلح است و همواره ارتش غیور، سپاه شجاع و بسیج پرافتخار با جان دل از جمهوری اسلامی و مرزهای کشورمان دفاع می کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به افتخارات بسیج اظهار داشت: رسول گرامی اسلام(ص) تمام دستاورد خود را که اسلام بود، به امیرالمومنین حضرت علی(ع) سپرد اما قدر حضرتش را ندانستند و غدیر به غربت سپرده شد خداوند برای زنده ماندن غدیر ،کربلا و عاشورا را مهیا کرد. حضرت امام راحل نیز انقلاب اسلامی را به سپاه پاسداران سپرد اما هجمه زیادی به سپاه وارد شد و سپاه به غربت رفت امام خمینی(ره) برای اینکه خون شهدا و دستاوردهای انقلاب لطمه ای نخورد بسیج را اعلام کردند.

وی افزود: در دنیای سیاست، هر واحد حکومتی یک میز سیاسی دارد و هر میزی که تعداد صندلی های اطراف آن بیشتر باشد، صاحب قدرت است.صندلی های اطراف این میز صرفا سیاسی و اقتصادی نیست و ممکن است حتی ورزشی نیز باشد. همانگونه که می بینیم بیشتر مردم نخست وزیر یک کشور را نمی شناسند ولی “مارادونا” را همه می شناسند زیرا این چهره ورزشی کشور خودش را در جهان مطرح کرده است.

ایشان با اشاره پاسخ پوتین مبنی بر اینکه نظر شما در باره آیت الله خامنه ای از نگاه سیاسی چیست، پاسخ داد؛ تا زمانی که فکر این مرد دانا و اندیشمند این کشور را مستولی می کند، هیچ تهدیدی بر این نظام و مملکت اثر نخواهد داشت.

سردر کریم پور با اشاره به قدرت دفاعی کشورمان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند؛ ما سلاح هسته ای نداریم و نمی سازیم و استفاده نمی کنیم اما در هر سطحی که به ما حمله کنید در همان سطح به شما حمله می کنیم، اگر اسرائیل غلطی بکند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم. من به شما نوید می دهم؛ اگر از طرف کشوری، سکویی یا ناوی به سمت کشورمان شلیکی بشود، شورای امنیت تصویب کرده که بصورت اتوماتیک تمام مراکز مهم آن کشور مورد موشک باران اتوماتیک قرار می گیرد.

 

ارسال نظرات