خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

تفکر و فرهنگ بسیج سپر ولایت است

فرمانده سپاه شبستر در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: فرهنگ و تفکر بسیج به عنوان سپر ولایت است و در بحران های اجتماعی متعدد کارآیی خود را نشان داده بنابراین برای تفکر بسیج هیچ بن بستی متصور نیست.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۱۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی افزود: امروز فرهنگ بسیج به عنوان الگویی تمام  عیار در حل همه مشکلات جوامع اسلامی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این همان چیزی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ازآن به عنوان صدور انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های متعدد فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی  اظهارداشت: ایران پس از سقوط رژیم پهلوی همه گلوگاه ها و جای پای استبداد و استکبار جهانی را در کشور حذف کرده و گفتمان مردم سالاری دینی را برمبنای استقلال و آزادی جمهوری اسلامی بنانهاد و اکنون ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تاثیرگذار، فصلی نوینی از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را در جهان گشوده است.

رضایی با اشاره به پیشرفت های علمی کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: سرعت پیشرفت علمی در ایران براساس گزارش محافل علمی بین‌‌المللی، 11 برابر سرعت متوسط رشد علم در جهان است بنابراین این عدد نشان می‌دهد که ایران با چه سرعت بالایی نسبت به کشورهای پیشرفته جهان بوده و با این سرعت می‌تواند روزی از تمامی‌ کشورها درعرصه تولید علم پیشتاز باشد.

 وی ادامه داد: این در حالی است که پیش از انقلاب اسلامی، نزدیک به 70 درصد بزرگسالان کشور بی‌سواد بودند و د رحال حاضر رقم باسوادی در کشور به عدد صددرصد در حال نزدیک شدن است.

رضایی اضافه کرد: در زمینه پیشرفت های نظامی و دفاعی  با پیروزی انقلاب اسلامی  سیستم دفاعی، نظامی و امنیتی کشور به طور کلی متحول شده و در کنار ارتش جمهوری اسلامی، نهادهای دیگر چون سپاه، بسیج و کمیته‌های انقلاب اسلامی شکل گرفتند و امروزتجارب دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌های پس از آن، نه تنها موجب شده تا امروزه، جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی، در سطح بازدارندگی قرار گیرد بلکه به کشورهای منطقه صادر می شود که نمونه بارز آن در پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی داعش است.

 فرمانده سپاه شبستر تاکید کرد: امروز تفکر بسیج با تمسک به دوبال سرخ شهادت که برگرفته از عاشورا است و بال سبز انتظار، که برگرفته از نهضت انتظاراست همچنان عروج می‌یابد یعنی با فرهنگ عاشورا روح غیرت، عزت و ایثار مردانگی را جان می‌دهد و با تفکرانتظار نیز با امید و اندیشه آینده جهان را مدیریت می کند.

رضایی درادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اصلی ترین و مهم ترین هدف درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتلای شرف و عزت و اقتداربسیج است بنابراین باید این شجره طیبه از آسیب های احتمالی و تهدیدات دشمنان اسلام به دور مانده و محافظت شود.

وی تضعیف ولایت فقیه، جدایی دین از سیاست، اختلاف بین مسئولان، عدول از اصل نه شرقی و نه غربی، نفی صدور انقلاب اسلامی، روی کار آمدن عناصر فرصت‎طلب و مخالف انقلاب، نفوذ افکار و اندیشه های انحرافی رواج روحیه تجملاتی و اشرافی گری، تضعیغف و ارزش های انقلاب اسلامی از مهم ترین آفت ها و آسیب ها در مسیر حرکت انقلاب اسلامی دانست.

 رضایی تاکید کرد: تنها راهکار برای غلبه بر تهدیدات و دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه جنگ نرم ارادت به ساحت ولایت فقیه و تبعیت محض از رهنمودها و راهبری های داهیانه او و نوکری و خدمتگذاری برای مردم  و گفتمان سازی و ترویج آرمان های همیشه جاوید شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها