خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان خبر داد :

اجرای 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج

سرگرد پاسدار روح الله محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان، در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان این که" بسیج مظهر مردم سالاری دینی" شعار محوری سی و هشتمین سالروز هفته بسیج است، بیان کرد: تعداد 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه ها به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۸۰۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

 

  به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد پاسدار روح الله محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان، در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان این که" بسیج مظهر مردم سالاری دینی" شعار محوری سی و هشتمین سالروز هفته بسیج است، بیان کرد: تعداد 182 عنوان برنامه در سطح شهرستان، حوزه و پایگاه ها به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

محمدی با اشاره به عناوین روزشمار این هفته، اظهار کرد: بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه ورزی و تولید علم، مسجد محوری و ولایتمداری، دولت مقاومت و استکبارستیزی و آخرین روزهفته بسیج در 5 آذرماه با عنوان جهاد کبیر و عمل انقلابی عناوین روزشمار هستند که در قالب این عناوین برنامه های بسیج اجرایی می شود.

 فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اهم برنامه های هفته بسیج، خاطر نشان کرد: اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق محروم، اردوهای جهادی یک روزه کمک به محرومین، افتتاح ساختمان 1 حوزه مقاومت، افتتاح چندین ساختمان پایگاه بسیج، تجدید بیعت با ائمه محترم جماعات شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، افتتاح پروژه ها و کارگاه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از دانش آموزان عشایری و تامین لوازم التحریر آن ها از جمله برنامه های محوری هفته بسیج است.

 وی تصریح کرد: بسیج در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بومی محلی شهرستان، در جهت مبارزه با گسترش مواد مخدر در مناطق آلوده برنامه های محوری خود را نیز اجرا می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها