خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته بسیج بسیجیان و پاسداران و مسئولین شهرستان شیروان به منظور تجدید پیمان با آرمان های امام راحل به دیدار امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین کوثری رفتند.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۹۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در دومین روز از هفته بسیج بسیجیان و  پاسداران و مسئولین شهرستان شیروان به منظور تجدید پیمان با آرمان های امام راحل به دیدار امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین کوثری رفتند.

کوثری در این دیدار گفت: مخالفت دشمنان با تحقق انديشه‌هاى اسلامى، برپايى حكومت عدل را با مشكلات فراوانى روبه‌رو مى‌كند؛ شيطنت‌ها و مزاحمت‌هايى كه سلامت جامعه را به خطر مى‌اندازد.

وی افزود: نخستين گام براى گسترش مبانى دينى در كشور، ايجاد بستر مناسب و امنيت است.

کوثری گفت: آرامش روانى و آسايش خاطر، عرصه را براى حاكميت خدا و قانون او فراهم مى‌آورد.

امام جمعه شیروان افزود: يكى از حياتى‌ترين وظايف بسيج، حفظ امنيت كشور است.

وی ادامه داد: شركت پرشور در جنگ تحميلى، نمونه برجسته‌اى از حضور موفق بسيج در صحنه امنيت ملى بوده است، اكنون نيز نيروهاى بسيجى با گذراندن دوره‌هاى گوناگون نظامى، خود را در برابر تهاجم دشمنان خارجى و توطئه‌هاى داخلى آماده مى‌سازند.

کوثری در ادامه اظهار داشت: بسیج آیینه تمام نمای حفظ ارزش های اصیل اسلامی است و بسیجی از صدر اسلام در راه خدا و بی ادعا برای گستراندن حقوق و حدود الهی می کوشد و در پایان برای تمام بسیجیان در هر لباسی که برای ابادانی این مرز و بوم همت میکنند تشکرو قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها