خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جبهه امروز جنگ با بیکاری و رفع موانع تولید است واگر مخترعین ومبتکرین بسیجی ایده نو وجدیدی دارند این نهاد ازاین افراد حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۴۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده در همایش بسیجیان خضری دشت بیاض با بیان اینکه  باید ببینیم در هر زمانی اقتضای کشور چیست و امروز اقتصاد در اولویت قرار دارد و باید بسیجیان برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند گفت:  اگر بسیج نبود امروز این اقتدار و شکوه را جمهوری اسلامی ایران در دنیا نداشت و امروز با تفکر بسیجی  است که همگان متوجه کانون انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه  بسیج یعنی اجتماع توده مردم و حرکت در مسیر رسیدن به هدف خاص است افزود: باید بسیج را به درستی برای جوانان معنا کنیم و ضعف های خود را شناسایی و در صدد رفع آن باشیم چون بسیجیان در بسیاری از بحران های کشور از جمله کمک به زلزله زدگان کرمانشاه پای کار هستند و اگر روحیه بسیجی نباشد در بسیاری از امور لنگ می زنیم.

وی افزود: جبهه امروز جنگ با بیکاری و رفع موانع تولید است واگر مخترعین ومبتکرین بسیجی ایده نو وجدیدی دارند این نهاد ازاین افراد حمایت خواهد کرد.

وی گفت: نیروی عظیم مردمی بسیج عامل تحرک، پیشرفت، عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، تولید فکر و اندیشه هنر اسلامی و امنیت پایدار و توسعه و اقتصاد مقاومتی است، امروز ما همه شاهد هستیم که بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی الگو و سرمشق پیشرو است.

بخشدار نیم بلوک هم در این همایش باتبریک ایام ربیع الاول بابیان اینکه بسیج درهمه عرصه ها حرکت وهمکاری میکند گفت: امروز رسالت بسیج بسیار خطیراست وبدون هیچ چشم داشتی بسیجیان برای نظام کار می کنند.

"گلچین"افزود: امروز کشور نیازمند همکاری بسیج برای رفع اقتصاد کشور،اشتغال وتولید می باشد و امروز باید با تفکر بسیجی و حرکت جهادی در مسیر اقتصاد مقاومتی برای سازندگی کشور گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها