خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به تشکیل حلقه های شجره صالحین در بسیج گفت: این حلقه ها فقط بخش کوچکی از فعالیت های فرهنگی بسیج است وبسیج مردمی در عرصه های خدمت رسانی،محرومیت زدایی،فرهنگی،تحصیلی ،اشتغال و.. نیز میدان دار است.
کد خبر: ۸۹۵۲۷۴۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در همایش میقات صالحین حلقه های شجره طیبه صالحین در میعادگاه نماز جمعه  با تبریک هفته بسیج گفت: اهمیت وجایگاه بسیج به قدری است که فکر دشمن را مشغول کرده است به گونه ای که کارشناسان  مسائل سیاسی غرب وآنهایی که نمی خواهند بسیج را ببینند این نیروی مردمی را یک نیروی بدون جایگزین می دانند ومی گویند اگر بسیج تضعیف شود اسلام را تضعیف کرده ایم   
وی ادامه داد:این کار شناس غربی می گوید اگر ایران اسلامی از یک امنیت پایدار برخورداراست به دلیل میدان داری بسیج است وبسیج حافظ فرهنگ ایرانی وستون اصلی ایران اسلامی است .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به این اهمیت وجایگاه نیروی مردمی بسیج که در کنار سایر نیروهای مسلح از جمله سپاه وارتش در همه عرصه ها حضور فعالی دارد گفت: بسیج در بحث های علمی ومحرومیت زدایی واقتصاد مقاومتی ودر تمام عرصه هایی که رهبری تاکید دارند ورود پیدا کرده است.

برات زاده در ادامه به آمادگی نیروهای بسیج در قالب گردان های بیت المقدس وگردان های عاشورا وگردان های امام علی(ع)اشاره کرد وگفت: کار شناسان غربی این موضوع را هم مد نظر قرارداده اند وگفته اند اگر هجمه ای به ایران وارد شود نیروهای سازماندهی شده ای دارند که در سرتا سر ایران با مسائل اولیه دفاعی ونظامی آشنا هستندو علاوه بر نیروهای ارتش وسپاه میدان دار دفاع ملی همین نیروهای بسیجی ایران است.        
وی ادامه داد: حضور مستحکم ومقتدر بسیج در عرصه های منطقه ای نیز از نگاه کارشناسان غربی دورنمانده است وخودشان هم اذعان داشته اند که نیروهای فاطمیون در افغانستان،زینبیون در پاکستان،انصارالله در یمن،حزب الله لبنان وبسیج در ایران همه برگرفته از همان تفکر بسیج است که به سرتاسر جهان نفوذ پیدا کرده است
برات زاده گفت: فضای سایبری بسیج نیز از نگاه کارشناسان غربی یک عرصه مهم وهمه جانبه در همه قدرتهاست ودراین زمینه هم ایران بیشتر از سایر کشورها موفق بوده است     
فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به حلقه های شجره صالحین نیز گفت: این حلقه ها فقط بخش کوچکی از فعالیت های فرهنگی بسیج است وبسیج مردمی در عرصه های خدمت رسانی،محرومیت زدایی،فرهنگی،تحصیلی ،اشتغال و.. نیز میدان دار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها