عباس زاهدی گفت: بسیج از معجزات الهی بود که به دست توانای حضرت امام خمینی (ره )شکل گرفت لذا اکثر پیشرفت ها مرهون تفکر بسیحی است .
کد خبر: ۸۹۵۲۷۲۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، همزمان با هفته بسیج سرهنگ پاسدار عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان بیان داشت. بسیج از معجزات الهی بود که به دست توانای حضرت امام خمینی (ره )شکل گرفت لذا اکثر پیشرفت ها مرهون تفکر بسیحی است .
وی ابراز داشت حضرت امام خمینی (ره) فرمودند من بحال شما بسیجیان غبطه می خورم و امیدوارم با شما محشور شوم  که خود نشان از معنویت این نهاد مقدس دارد البته باید تلاش کرد تا شورای سازندگی بسیج در ادارات تشکیل شود .
زاهدی ابراز داشت با توجه به تهدیدات دشمنان در بعد سخت ما با دشمنان در حال جنگ هستیم که در کشورهای مختلف از جمله سوریه ،عراق و...را شاهدیم که پیروزی را برای نیروهای مقاومت در پی داشت .
وی گفت در بحث تهدیدات نیمه سخت توشط دشمنان و بدخواهان  تحریم های متعدد و سختی علیه ما تدارک دیده شد و هر روز سخت تر می شود لذا با اقتصاد مقامتی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تولید همچنین حمایت از  اشتغال داخلی بر دشمنان پیروز خواهیم شد .
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان خاطر نشان کرد مشکل شهر کوهبنان بیکاری است که با تفکر بسیحی باید بر این مهم غلبه کرد باید بهره وری معادن ذغال سنگ افزایش پیدا کند که این مهم هم با تفکر بسیجی امکان پذیر است تا تولید افزایش پیدا کند .
وی گفت ولایت مداری ، صلابت،بصیرت  وفای به عهد، خستگی ناپذیری، وظیفه شناسی، دشمن شناسی و...از جمله خصائص بسیجیان است لذا باید دشمن را خوب بشناسیم وقتی شناختیم با او وارد مبارزه شویم .
وی تاکید کرد دبیران با همراه کردن تعلیم و تعلم و کارگران با کار کردن همانند گذشته وظیفه شناسی  را ثابت کنند تا دشمن را زمینه گیر کنند که این خود تفکر بسیجی است .
یادگار دوران دفاع مقدس تصریح نمود باید دشمن را خوب بشناسیم و با برنامه ریزی در برابر دشمن مقاومت کنیم از طرفی  اگر می خواهیم خدمت کنیم باید از جنس مردم و در کنار مردم باشیم به عمق مشکلات مردم پی ببریم .
زاهدی گفت: دشمن تهدیدات فرهنگی علیه ما برای زدودن فرهنگ اصیل انقلاب را پیش روی دارد تا نظام سلطه را ادامه دهد اما باید مواظب باشیم که فقط و فقط تفکر و فرهنگ بسیجی موثر است .
وی تاکید کرد در مراسم جشن ها فرهنگ اسلامی را حفظ کنیم حفظ شئونات اسلامی .،رعایت حجاب و عفاف را مد نظر قرار دهیم چرا که دشمن بدنبال تربیت نسلی خودباخته است اما با فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی ما در تمامی عرصه ها بیشتر از دشمنان موفقیت هایی خواهیم داشت.
وی در پایان با استناد به کلام نورانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت ما می تو انیم  به هر پیشرفتی دست پیدا کنیم  البته اگر تفکر بسیجی حاکم شود.

ارسال نظرات