مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: امروز با هم اوایی و همگرایی بلاد اسلامی بسیج منحصر به نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه متعلق به همه ی جامعه بشری است
کد خبر: ۸۹۵۲۷۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان؛ حجه الاسلام علی نقی طهرانی زاده در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه امروز ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج با اشاره به آیات قران کریم اظهار داشت: ما در انقلاب اسلامی بسیج را شجره طیبه می نامیم همچنان که در مناسبتهای این روزها و در ایامی که در آن قرار دادیم حوادث و اتفاقات زیادی در عرصه های سیاسی و فضای جهانی متعلق به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.
وی افزود: نابودی شجره داعش از هنرنمایی های جدی انقلاب اسلامی است و از هنرنمایی های بسیج مستضعفین این است که در مقابله با دشمنان و کفر و الحاق توانست حوادث و اتفاقات زیادی را در صحنه خلق کند.
وی بیان داشت: همزادی بسیج با مولفه های قدرتی قران و انقلاب اسلامی و تلفیق آن با مفاهیم و ارزش های دینی و قرانی توانست آیات قران را عینیت ببخشد.
وی با تاکید بر اینکه مستکبران عالم تاب و تحمل بالارفتن پرچم عدالت و وحدت را ندارند افزود: امروز انقلاب اسلامی به رهبری ولی فقیه بعد از اینکه علم ولایت؛ خداخواهی و معنویت را در جهان بشریت به دست گرفت با الگوهای دینی بشر را هدایت می کند که از این راهنمایی و هدایت دوستان و دشمنان در حیرتند.
وی تصریح کرد: امروز با هم اوایی و همگرایی بلاد اسلامی بسیج منحصر به نظام جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه متعلق به همه ی جامعه بشری است که نیروی مردمی یمن و سوریه نشان دهنده این ادعاست.
وی افزود: نوای مردمی بسیج در حال جهانی شدن است و کودکان غره فلسطین با الگو گیری بسیج مستضعفین فرهنگ دینی و قرانی را جهانی می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: ما در تحکیم بخشی فرهنگ بسیج و عمومیت بخشی این فرهنگ مصمم هستیم و همه همت خود را صرف بسیج می کنیم؛ باید با فراگیر شدن بسیج انقلاب را بیمه کنیم بسیج مساله مهم و جدی برای نظام می باشد.
وی به مراکز آموزشی دینی استان توصیه کرد: اگر در مواضع سیاسی و مسایل انقلاب به دنبال پیروی از منویات امامت و زعامت و رهبر فرزانه انقلاب و خمینی کبیر هستند باید به این توصیه موکد رهبری انقلاب جدی فکر کنند و از بسیج تاسی بجویند.
وی تاکید کرد: برخی از آقایان در دفاع از انقلاب خیلی صحبت می کنند اما در عرصه اقدام و عمل دست و پای بسیج را باز نمی گذارند و اجازه نمی دهند بسیج یک فرهنگ دینی قرانی و انقلابی شود. نمی شود حرف از انقلاب بزنیم اما به ارزشهای انقلاب دهن کجی کنیم.
وی در پایان گفت: بسیجی یعنی تمام وجود انسان وقف اسلام و مسلمین باشد و از بسیج غیر از خدمت به اسلام و قران چیزی انتظار نمی رود؛ بسیج یک مسئله کم نظیری است. ما در بحث بسیج باید به انقلاب اسلامی بیاندیشیم. این مدل قدرتی در پرتو انقلاب اسلامی و مدلسازی های به مثل این نظیر اربعین حسینی می خواهد جهانی سازی قران کریم را بکند و برای این مهم تلاش میکند.
انتهای پیام
ارسال نظرات