مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: برخی باورشان نمی شد که گروه تروریستی داعش پس از 6سال فعالیت و تلاش برای انهدام جبهه مقاومت در سوریه و عراق و کانون آن در ایران، با ذلت و خواری از بین برود
کد خبر: ۸۹۵۲۷۱۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
علی کیخادر مراسمی که با حضور دانشجویان دانشگاه‌های خاش و سراوان در جوار شهید گمنام برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک نابودی داعش گفت: امام راحل (ره) در سال ۵۷ که دو قدرت شرق و غرب بر دنیا حکومت می‌کرد، با شعار انقلاب اسلامی «نه شرقی، نه غربی» تمام تحلیل‌ها و معادلات دنیا را به هم ریخت و جریان دو قطبی را با تشکیل انقلاب اسلامی که به دست مردم و با هدایت‌های ایشان انجام شد را بهم زد.
وی با بیان اینکه شعار «نه شرقی، نه غربی» برای کشور ایران به معنای استقلال است، ادامه داد: بیش از ۵۰۰ سال در گوش عالمیان دو قدرت شرق و غرب می‌گفتند که حکومت با دین یکجا جمع نمی‌شود، اما امام خمینی (ره) این دو را در انقلاب اسلامی در کنار هم قرار داد.
کیخا اضافه کرد: انقلاب پس از پیروزی بعد از جنگ تحمیلی تثبیت شد و کسی باور نمی‌کرد که این انقلاب بتواند ۴۰ سال دوام بیاورد، ما در جنگ ثابت کردیم «می توانیم» که با دست خالی در مقابل همه دنیا ایستادیم و تنها در فتح خرمشهر ۱۹ هزار عراقی را اسیر کردیم که کسی باورش نمی‌شد.
وی تاکید کرد: استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم از جمله اصول انقلاب اسلامی است که اگر این دو اصول وجود نداشته باشد این انقلاب دیگر انقلاب اسلامی نخواهد بود.
این مقام مسئول گفت: دشمن همیشه دشمن خواهد ماند و هیچ وقت دوست نخواهد شد، در مقابل دشمن یا باید زانو زد و هرچه خواست انجام دهیم و یا باید مقابله کرد، متاسفانه برخی دنبال دوستی با دشمن هستند، امروز روزی نیست که سکوت کرد و همه باید در وسط میدان آمد و اقدام لازم را انجام داد، بسیجی زبان بسته نیست و گوش به فرمان، ولی خود می‌باشد.
مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: بین تفکر انقلابی و بسیجی فاصله‌ای وجود ندارد و هر دو یک دیدگاه دارند.
شایان ذکر است در این مراسم، راهپیمایی نمادین تا درب ورودی دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان، همخوانی سرود‌های انقلابی و ولایی و قرائت پیام تاریخی امام راحل (ره) انجام شد.
 
ارسال نظرات