امام جمعه ایرانشهر گفت: با روحیه و تفکر بسیجی کمر گروهک تروریستی تکفیری داعش و هم پیمانانشان شکست
کد خبر: ۸۹۵۲۷۱۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، حضرت حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آن چیزی که در این دنیا نصیب انسان می‌شود به واسطه تقوا بوده که برکت و خیرش غیر قابل حساب است و ما رو به سمت راه درست هدایت می‌کند.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت: بسیج در حقیقت یک نیروی انقلابی، مخلص، آماده به خدمت و جان برکف در تمام عرصه‌ها است و این ویژگی‌ها در هر کجا باشد پیروزی و غرور آفرین می‌شود.

وی افزود: با روحیه و تفکر بسیجی کمر گروهک تروریستی تکفیری داعش و هم پیمانانشان شکست و با این روحیه موشک‌های دفاعی ما ترس را در دل دشمنان ایجاد کرده است.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در خدمت رسانی به مردم بیان کرد: امروز بجای روحیه بسیجی، روحیه اعتدالی در بین مسئولین وجود دارد که نتیجه آن حقوق‌های نجومی در جیب خائنان به وطن، رقم خوردن بزرگترین اختلاس در تاریخ کشور و ساخت خودرو‌هایی بی کیفیت که بلای جان مردم شده و پس از گذشت ۵۰ سال از عمر صنعت خودروسازی در مملکت ما همچنان این روند ادامه دارد.

حجت الاسلام ابطحی تصریح کرد: روحیه اعتدالی باعث شد یک بیمارستان تازه ساز که یکسال از عمرش نگذشته بود در زلزله کرمانشاه با خاک یکسان و منجر به کشته شدن ۲۰ نفرشود و بیمارستانی در کنار آن که ۵۰ سال عمر دارد آسیب زیاد جدی به آن وارد نشود.

وی اضافه کرد: روحیه و مدیریت اعتدالی تاکنون در هر کجا قدم نهاده، نتیجه آن برای مملکت و مردم، ذلت، بدبختی، بی ثمره بودن کار‌ها بوده و این مدیریت کمر کشور را شکسته است.

امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: ما امروز از پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت علیه داعش این جبهه روسیاه استکباری خوشحال و شکرگذار هستیم و می‌دانیم اگر داعش پیشروی می‌کرد تمام امت اسلامی نابود می‌شد، اما زیباترین جلوه این پیروزی نامه سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به رهبر، ولی فقیه و امام خود بود که شان، منزلت و وجود پربرکت یک انسان ولایی را به نمایش می‌گذاشت.
ارسال نظرات