خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

همه باید برای کمک به زلزله زدگان وارد میدان عمل شوند

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: همه باید با روحیه خدمت و با انگیزه دینی وارد میدان عمل شده و کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۸۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی اظهار داشت: برخی از مسئولان وقتی به مناطق زلزله زده رفتند حتی از ماشین خود نیز پیاده نشدند و حتی برخی از وزار به آن منطقه سفر نکردند ولی سردمدار اصلی تفکر بسیجی در دنیا یعنی رهبر فرزانه انقلاب وقتی در مناطق زلزله زده حاضر شد با تک تک زلزله زدگان دیدار و به چادر آن ها سرزدند و پیگیر مشکلاتشان شدند.
وی افزود: رکن اصلی التیام آلام دردهای زلزله زدگان نیروهای بسیجی و سپاهی و به فرمان رهبری ارتش هستند و این همان تعریف واقعی از بسیج است.
حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: امروز تفکر بسیجی به داد مظلومان دنیا رسیده و می بینیم که همین تفکر بسیجی موجب نابودی دشمنان از جمله داعش شد بطوری که تمام دنیا به احترام سردار سلیمانی تمام قد ایستاده اند چراکه این سرباز اسلام در مکتب بسیج رشد یافته و تمام حرکات وی نیز با دستور رهبر انقلاب است و در قلب تمام مسلمانان دنیا جای دارد.
وی تاکید کرد: اگر حیات طیبه با اخلاص باشد حتی همه دنیا هم در مقابل آن بایستند باز پیروزی با اندیشه ولی فقیه در این دوران می باشد همان طوریکه داعش نتوانست علیرغم حمایت های همه جانبه غرب در مقابل اسلام و تفکر بسیجی بایستد.
حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: باید زبان هنر در کشور این رشادت های رزمندگان و مدافعان حرم در سوریه و عراق به تصویر بکشد تا مورد غفلت واقع نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها