خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج، تجمع نوجوانان بسیجی، حسین فهمیده‌های امام خامنه‌ای به همت حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا در شهر کلاتهیه خیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۸۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج و به همت حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهداء، تجمع نوجوانان بسیجی، فهمیده‌های امام خامنه‌ای در حسینیه اعظم شهر کلاته خیج بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این اجتماع که مسئولین محلی و سپاه شاهرود حضور داشتند، حجت الاسلام مصطفی مشتاقی استاد حوزه و دانشگاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی در اعماق قلب‌ها نفوذ پیدا کرده است اظهار کرد: امام راحل با بنا نهادن بسیج و فرهنگ و تفکر آن اول قشر نوجوان و جوان را هدف قرار دادند و این قشر با جذب و ذوب شدن در این فرهنگ در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند که شهید فهمیده‌ها از این فرهنگ الگو گرفته و خود الگو شدند.
وی افزود: امروز نیز اگر شما نوجوانان بسیجی می‌خواهید فهمیده باشید باید راه فهمیده‌ها را ادامه دهید و با شناخت زمان و بصیرت و ولایت پذیری و خدمت به خانواده و جامعه الگویی برای آیندگان قرار بگیرید.
مشتاقی با بیان اینکه امروز شما نوجوانان باید با درس و کسب علم و دانش در مسیر شهدا قدم بگذارید گفت: امروز یک بسیجی صاحب علم و دانش و معرفت و بصیرت است و با این سلاح‌ها به جنگ دشمن می‌رود.
تجمع نوجوانان بسیجی، حسین فهمیده‌های امام خامنه‌ای در کلاته خیج+عکس
استاد حوزه و دانشگاه شاهرود تاکید کرد: شما نوجوانان عزیز باید بدانید که دشمنان امروز تفکر و اعتقادات شما را هدف قرار داده اند و در این مسیر خود استوار ایستاده اند و باید مراقب باشید و در خیمه مسجد و بسیج قرار بگیرید تا در دژ مستحکم بوده و از خطرات و تیر‌های سمی دشمن در امان بمانید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها