خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان، وحدت را برنده ترین سلاح مردم ایران اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمانزاده گفت: سـابـقـه تـشـکـیل بسیج مردمی در اسلام به تشکیل نخستین حکومت اسلامی توسّط پیامبر(ص) درمدینه بازمی گردد و تنها نیروهای دفـاعـی و رزمـی در غـزوات و سـریه هـا، نـیـروهـای بـسـیـج مـردمـی بـودنـد کـه هر کدام دارای شـغـل خـاص خـود(کـشـاورز، دامدار، کـاسـب و...) بـودنـد و در هـنـگـام هـجوم دشمن به فرمان پیامبر(ص) بسیج می شدند و به جبهه های نبرد می شتافتند.
وی در ادامه افزود: قضیه بسیج، همان مساله ای است که در صدر اسلام بوده است این مساله جدید نیست، در اسلام سابقه داشته است و چون مقصد ما اسلام است، باید هر جوانی یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کسی در هر شغلی که است مهیا باشد برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان آماده باشد تا این کشور بدست نااهلان و بیگانگان نیفتد.
قهرمانزاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: ما با فعال سازی بسیج سازندگی می توانیم در مواقع بحران کشور را به راحتی اداره کنیم به خصوص توسعه ای که محور کشاورزی داشته باشد بسیار کمک کننده است.
وی با اشاره به ویژگی و نقش بسیج در همه عرصه ها، تاکید کرد: براي كشوري كه آماج اين همه حمله خصمانه و خبائث آميز دشمنان است جز بسيج نيروهاي مردمي هيچ راه علاجي وجود ندارد، در دوران جنگ تحميلي بسيج درخشيد، عالي ترين مضامين انساني در بسيج معنا شد و تجسم يافت و این فرهنگ باید توسعه و گسترش یابد.

ارسال نظرات