جلسه شورای همفکری بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۵۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای همفکری بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی به مناسبت هفته بسیج و با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و مسئول راهبردی سپاه شاهرود در دفتر این حوزه برگزار شد.
در این جلسه حسین عجم فرمانده حوزه بسیج الهادی در سخنانی با تبریک هفته بسیج و پیروزی محور مقاومت با تاکید بر اجرای برنامه‌های اثربخش در حیط بسیج به خصوص اصناف و بازاریان بر کمک به مردم زلزله زده غرب کشور و با توجه به نیاز‌ها و خواسته‌های آنان تاکید کرد.
مصطفی خانی مسئول راهبردی سپاه شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه هدف از برگزاری این شورا و این جلسه تعیین راهبرد برای قشر و هدف به سوی رشد و تعالی و اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: شورای قشر باید سیاست‌های قشر را در موارد و موضوعات مختلف تعیین و خط مشی برای حرکت به سوی پیشرفت و تعالی قشر را رقم بزند.
وی افزود: باید تلاش کرد تا با توجه به ظرفیت‌های این قشر برنامه‌های اثرگذار اجرا کرد و این تفکر و روحیه بسیجی را در اصناف و بازاریان گسترش و تعمیق بخشید.
تولایی رئیس شورای قشر اصناف نیز با بیان اینکه باید به سمت اهداف عالیه نظام حرکت کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های درونی بتوانیم اثرگذار باشیم بر استفاده از نظرات و پیشنهادات در راستای تحقق فرامین رهبر انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
در این جلسه در خصوص اجرای برنامه‌های اثرگذار و کمک به زلزله زدگان غرب کشور بحث و تبادل نظر شد.
برگزاری جلسه شورای همفکری بسیج اصناف شاهرود+عکس
برگزاری جلسه شورای همفکری بسیج اصناف شاهرود+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها