خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

الگوی بسیجیان امام علی(ع)/ بسیجیان علی وار تاش کنند

امام جمعه آذرشهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه بسیجی واقعی امیرمومنان علی(ع) است که همه چیز خود را وقف اعتلای اسلام کرد، گفت: الگوی بسیجیان باید امام علی(ع) باشد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۴۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود نورپور با توصیه بسیجیان به تقویت روحیه ایمان، شجاعت و غیرت افزود: بسیجیان باید علی وار همیشه تلاش در اعتلای معنویت و اخلاق خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیج خدمت های ارزنده ای به نظام اسلامی کرده است، اظهار داشت: بسیج در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی که قدم گذاسته است باعث پیشرفت کشور شده است.

حجت الاسلام نورپور با بیان اینکه کمر داعش را نیروهای مردمی در مبارزه علیه داعش خم کرد، خاطرنشان کرد: با این توفیقات و پیروزی ها بسیج در حال تبدیل شدن به الگویی جهانی است.

وی شکست داعش را به معنای شکست سیاست های ضدبشری مستکبرین و در راس آن ها امریکا دانست و بیان داشت: نابودی داعش خدمتی برای کل بشریت بود.

حجت الاسلام نورپور با اشاره به درایت و ذکاوت امام راحل در تشکیل بسیج گفت: اگر بخواهیم همانند دوران دفاع مقدس سربلند و پیروز باشیم باید در همه عرصه ها و مشکلات کشور بسیجی وار عمل کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها