هنرمند بسیجی اراکی رتبه سوم جشنواره کشوری «مدرسه عشق» را کسب کرد

«عباس موزونی» از هنرمندان بسیجی شهرستان اراک موفق به کسب رتبه سوم بخش فضاسازی جشنواره کشوری «مدرسه عشق» شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۴۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ « عباس موزونی» از هنرمندان بسیجی شهرستان اراک موفق به کسب رتبه سوم بخش فضاسازی جشنواره کشوری «مدرسه عشق» شد.

در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری تولیدات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور با عنوان «مدرسه عشق» که اول آذرماه در تهران برگزار شد، از این هنرمند بسیجی اراکی نیز با حضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد با اهداء لوح تجلیل شد.

این جشنواره از سال ۹۱ تاکنون به صورت سالانه برگزار شده و در تمامی دوره‌ها با استقبال بسیجیان هنرمند سراسر کشور در بخش‌های نمایشنامه، کتاب، عکس، پوستر، خوش نویسی، کاریکاتور، نقاشی، طراحی گرافیک، سرود، فیلم نامه، کلیپ، نشریه، فیلم کوتاه، موسیقی پاپ، بازی های رایانه ای، مستند، پویانمایی، وبلاگ، تئاتر، نرم افزار و ویدئو آرت مواجه شده است.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه در بخش پوستر، عکس و فضاسازی این جشنواره شرکت کرده است، گفت: به عنوان یک بسیجی عضو پایگاه مقاومت بسیج شاهد حوزه شهید مدنی اراک بر حسب علاقه در این جشنوراه شرکت کردم.

وی افزود: اثراتی در بخش‌های پوستر، عکس و فضاسازی طراحی و در جشنواره شرکت دادم که در نهایت در بخش  فضاسازی حائز رتبه سوم کشوری شدم.

این هنرمند بسیجی اراکی تصریح کرد: بنا به گزارش دبیر جشنواره در مراسم اختتامیه حدود ۷۲ هزار اثر هنری از سراسر کشور به دوره پنجم جشنواره مدرسه عشق ارسال شده بود که خوشبختانه جزو اثار برتر این جشنواره شناخته شدم.

موزونی از همکاری همه جانبه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اراک و فرمانده سپاه ناحیه اراک قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با بهادادن به فعالیت‌های هنری در سطح پایگاه‌های بسیج و مساجد استان شاهد رویش هنرمندان انقلابی نسل جوان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار