امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تفکر، روحیه و رویه بسیجی، آمریکا و دشمنان اسلام را به زانو درآوده است گفت: بسیج با خنثی سازی و شکست توطئه‌های دشمنان، روح امید در جهان اسلام را تقویت کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۴۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه  ریشه جهاد در ایمان قرار دارد اظهار داشت: روحیه و رویه جهادی توانسته توطئه‌های 40 ساله دشمن علیه نظام اسلامی ایران را شکست دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا و دشمنان نتوانسته قامت انقلاب اسلامی را فرو بریزد گفت: این ترفندها نمی‌تواند ضربه‌ای بر قامت انقلاب اسلامی وارد کند چون مردم با ایمان و مجاهدان در راه خدا در این راه جان‌فشانی و فداکاری می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم بسیج و نیروهای مسلح در بیمه کردن انقلاب در برابر ترفندها خاطر نشان کرد: سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی هم مدال ایمان بر سینه دارند و هم اینکه انقلاب اسلامی را در مقابل انواع ترفندهای دشمنان بیمه کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه جوانان کنونی حضوری مستمر برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دارند تصریح کرد: جوانان کنونی پس از 38 سال که  شاهد وقایع مختلف انقلاب اسلامی نبودند اکنون با اقتدار و صلابت برای دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب، حضوری مستمر در صحنه دارند که در هیچ انقلابی در جهان  پیوند نسل جوان با نسل اول انقلاب نمی‌توان یافت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نسل اول انقلاب در همه صحنه‌ها حضوری فعال داشت تصریح کرد: دشمن برای اینکه شور و شعور انقلابی از نسل جدید بگیرد به انواع ترفندها دست می‌زند ولی در انقلاب اسلامی دشمن نتوانسته به اهداف خود دست یابد چون جوانان ایران اسلامی با ایمان و ولایت‌مدار هستند.

وی با بیان اینکه نسل کنونی ایران اسلامی نه تنها  از مرزهای داخلی بلکه از سایر مرزهای اسلامی و حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند تاکید کرد: جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها حضوری فعال دارند که این چنین جوانان دشمن را ناامید و مایوس کرده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه رزمندگان اسلام، آمریکا را در منطقه به زانو درآوردند تصریح کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی  برای از بین بردن خط مقاومت و جهان اسلام را طراحی کردند و ساختند که با شجاعت، شهامت رزمندگان اسلام ضمن نابودی داعش و گروه‌های تکفیری، آمریکا را در منطقه به زانو درآوردند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه را یکی از راهکارهای دشمن دانست و افزود: یکی از راهکارهای دشمن در جامعه اسلامی، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در پیروزی‌های رزمندگان اسلام در برابر جهان استکبار است که این ترفند هم نتوانسته محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تفکر، روحیه و رویه بسیجی، آمریکا و دشمنان اسلام را به زانو درآوده است گفت: بسیج با خنثی سازی و شکست توطئه‌های دشمنان، روح امید در جهان اسلام را تقویت کرده است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: رزمندگان اسلام با شکست توطئه‌های آمریکا در مبارزات سیاسی و نظامی، روح امید به جهان اسلام به ارمغان آوردند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ظرفیت‌های و توانمندی بسیجیان را برشمرد و با بیان اینکه بسیج یعنی گردآوری تمام ظرفیت‌ها، امکانات برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی افزود: بسیج شجره طبیه‌ای است که ریشه در ایمان و دین دارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیجیان در تمام صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی حضوری فعال و موفقیت‌آمیز داشته‌اند گفت: بسیج علاوه بر حضور در صحنه‌ها  باید در عرصه های رشد ایمان، مجاهدت تحصیلی، تولید علم، ایجاد خودکفایی و مرجعیت علمی تلاش روزافزون کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در نابودی داعش خبیث در منطقه خاطر نشان کرد: پیروزی رزمندگان در نابودی داعش و شکست آمریکا در منطقه، به سبب عنایت خداوند متعال و توجه اهل بیت(ع) و تلاش رزمندگان بود.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر هوشیاری و درایت برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: کسانیکه در جهاد نابودی داعش شرکت کرده‌اند  هر چند سازمان تروریست‌های داعشی از بین رفته ولی مواظب ترفندهای دشمنان در منطقه باشند چراکه ممکن است به شکل دسته‌های کوچک توطئه‌های خود را عملیاتی کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل افزود: بسیج هدیه الهی به انقلاب اسلامی است و این نهاد در همه صحنه‌های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، حضوری حماسی و تعیین کننده داشته و سبب پیشرفت نظام اسلامی در همه عرصه‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بسیح و نیروهای مردمی، انقلاب اسلامی را در مقابل ترفندهای دشمنان بیمه کرده است خاطر نشان کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها با موفقیت حضوری فعال داشته که اوج آن در هشت سال دفاع مقدس است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی ایران اسلامی در تمام کشورها الگو و اسوه شده است گفت: رزمندگان در سرزمین‌های اسلامی بر اساس تفکر و فرهنگ بسیجی به پیروزی رسیدند و سپاه و بسیج مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت 7 آذر روز نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران گفت: از خدمات و ماموریت‌های این نیرو که در جغرافیای ملی و در آبراه‌های بین‌المللی حضور راهبردی دارند قدردانی می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با محکوم کردن بیانیه اتحادیه عرب که نه عرب هستند نه مسلمان تصریح کرد: این اتحادیه، حزب‌الله لبنان را تروریست و ایران را به عنوان کشوری که در منطقه مداخله می‌کند معرفی کرده که این نشان از جاهلیت اعضای این اتحادیه است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه حزب‌الله لبنان تمام وجودش برای صیانت و حفاظت از سرزمین‌های اسلامی است افزود: آیا تاکنون اتحادیه عرب برای مقابله با رژیم اشغال‌گر قدس اقدامی کرده و این در حالی است که حزب‌الله لبنان با تمام وجود در مقابل دشمنان اسلام از جمله رژیم اشغال‌گر قدس ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها