امام جمعه ملكان در خطبه های نمازجمعه اين شهرستان با اشاره به سالروز تشكيل بسيج مستضعفين يادآور شد: بسيج موجب قوت و مايه اميد براي دوستان مايه يأس،شكست و نوميدي براي دشمنان اسلام است و آن ها با شنيدن نام بسيج به وحشت مي افتند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۴۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام زماني با اشاره به ويژگي مردمي بسيجيان بیان كرد: هر آن كسي كه در حوادثي مانند زلزله اخير كرمانشاه حامي و دلسوز آن ها بوده، بسيجي است.

وی با اشاره به حضور رهبر فرزانه انقلاب در مناطق زلزله زده كرمانشاه، ابراز داشت: ما از حضور ايشان در مناطق زلزله زده جانانه تشكر مي كنيم و خداوند را به خاطر چنين رهبري شاكريم.

حجت الاسلام زماني در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام عسكري عليه السلام و آغاز امامت حضرت ولي عصر عجل الله فرجه اظهارداشت: ما وظيفه داريم خانه و جامعه را مهياي ظهور  آن حضرت كنيم.

امام جمعه ملكان در پايان ضمن تمجيد از رزمندگان جبهه مقاومت در پايان بخشيدن بر سيطره داعش در منطقه، نامه سردار سليماني را سرشار از خلوص و معنويت و به دور از هر گونه غرور و اتكا به سلاح و پاسخ ولي امر مسلمين را سرشار از اميدها و هشدار براي حفاظت از كيان اسلام و كشور اسلامي عنوان كرد.

ارسال نظرات