خبرهای داغ:
به همت بسیجیان حوزه ثارالله دزفول انجام شد

غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای شهر صفی‌آباد دزفول

مزار ۲ شهید گمنام و ۴۶ شهید شهر صفی‌آباد دزفول توسط بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول در شهر صفی‌آباد غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۳۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح روز پنجشنبه ۲ آبان ۹۶ مزار ۲ شهید گمنام و ۴۶ شهید شهر صفی‌آباد دزفول همزمان با هفته شورآفرین بسیج توسط جوانان و نوجوانان بسیجی غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهی و شورای حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول به همراه فرماندهان پایگاه‌های بسیج تابعه این حوزه برگزار شد، نوجوان و جوانان بسیجی از درب حوزه ثارالله در دو ستون با لباس‌های بسیجی بصورت راهپیمایی به سمت مزار ۲شهید گمنام در مرکز شهر صفی‌آباد حرکت کرده و با تقدیم گل به ساحت شهیدان، یاد آنها را گرامی داشتند.

پس از آن، نیروهای بسیجی در دو ستون منظم با پلاکارهایی که حاوی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج در دست داشتند، از خیابان‌های شهر به سمت گلزار شهدا راهی شدند و و مزار شهدای والا مقام را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

طی این مراسم بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول در شهر صفی‌آباد ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، با آرمان‌ها و تفکرات ناب اسلامی آنان تجدید میثاق کردند و با حضور بر قبور مطهر شهدا به مقام والا و جایگاه رفیع آنان ادای احترام و فاتحه‌ای را نثار روح ملکوتی آنان نمودند.

گفتنی شهر صفی‌آباد دزفول ۴۳ شهید گلگون کفن را در جنگ تحمیلی تقدیم اسلام کرد، ۱ خادم الشهدا از این شهر در منطقه فکه به مقام رفیق شهادت نائل آمد و ۲ جوان از شهر در ماه محرم در اقدامی تروریستی درب هیات عزاداری به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها