فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به برکت خون پاک و مطهر شهدا اجازه توهم تجاوز به دشمن نخواهند داد.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۲۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، علی غضنفری بح امروز در آیین یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی استان بوشهر که با حضور خانواده شهیدان حججی و احمدی‌جوان از شهدای مدافع حرم برگزار شد اظهار داشت: این یادواره متعلق به شهداست و شما دعوت‌شده شهدا هستید.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند یاد و خاطره شهدا باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت و ملت بزرگ ایران اسلامی به برکت خون پاک و مطهر شهدا اجازه توهم تجاوز به دشمن نخواهند داد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: مقام معظم رهبری پرچم مبارزه با ظلم و ستم را در سراسر جهان در دست گرفته است و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا توقف و عقب‌گرد نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: به برکت فرهنگ ایثار و مقاومت انقلاب اسلامی محاسبات استکبار جهانی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی برای تسلط بر منطقه با چالش جدی مواجه شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: امروز آزادی خواهان همه ملت‌ها، صلابت انقلاب اسلامی و تفکر جهادی جبهه مقاومت را تنها راه برون‌رفت از سیطره استکبار می‌دانند.

وی افزود: در شرایط کنونی و ناکامی استکبار و ایادی آن‌ها در جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جنگ نرم علیه مقدسات و اعتقادات دینی و مذهبی است.

غضنفری یادآور شد: برای مبارزه با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی از منویات رهبری است. 

لازم به ذکر است؛ در این آیین معاون سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهیدان حججی و احمدی جوان، فرماندار دشتی، ائمه جمعه خورموج و کاکی، فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه، فرمانده گروه 416 ظفر منطقه چهارم ندسا، معاونین سیاسی سپاه استان و منطقه دوم دریایی سپاه، فرمانده تیپ 214 امیرالمومنین، دادستان و روسای دادگستری دشتی و تنگستان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و فرمانده انتظامی دشتی، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و خانواده معظم شهدا و مردم همیشه در صحنه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات