خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود فروزاد فرمانده سپاه گلپایگان در جلسه شورای اداری :انقلاب ما نشان داد هر جا از ظرفیت مردمی و بسيج استفاده کردیم به پیروزی رسیدیم و برنده واقعی بودیم .
کد خبر: ۸۹۵۲۵۰۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان؛ سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در جلسه شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته بسیج در اردوگاه قدس سپاه گلپایگان برگزار گردید ؛ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته بسیج به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان و دلاور مردانی است که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع و پیشبرد انقلاب اسلامی تلاش کردند و به همین مناسبت این هفته به نام هفته بسیج  نام گذاری شده است.

سرهنگ فروزاد با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در این هفته ابراز داشت‌: این برنامه ها به یاد شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا برگزار می شود و مجموع این برنامه ها با رویکرد اعتلای بسیج و خدمت به مردم در عرصه های مختلف می باشد.

وی افزود: برنامه محوری این هفته که همزمان با سالروز فرمان امام مبنی بر تشکیل سازمان بسیج اعلام می شود بحث شروع برنامه گشت هاي بسیج محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و روانی جامعه در جهت ایمن سازی جامعه و مبارزه با سرقت های خرد با همکاری ناجا و فعالیت هایی است که شبکه های اطلاعاتی و امنیتی در سطح شهرستان و کشور انجام می دهند .

سرهنگ فروزاد اذعان داشت: بسیج با رویکرد جدید و با استفاده از ظرفیت مردمی در این قضیه گام بر می دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: انقلاب ما نشان داد هر جا از ظرفیت مردمی و بسيج استفاده کردیم به پیروزی رسیدیم و برنده واقعی بودیم .

سرهنگ فروزاد در خاتمه بیان داشت: این تجربه گرانبهایی است که بسیج در اختیار دارد تا بتواند از ظرفیت گروه های مختلف مردم و اقشار استفاده کند و گشت های بسیجی محله محور با رویکرد کمک به ناجا اجرا نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها