طرح پاکسازی نقاط آلوده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان گچساران اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۹۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
فرمانده انتظامی گچساران از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۵۳ نفر و توقیف ۷۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: باهدف اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس این شهرستان در چند عملیات پلیسی، ۵۳ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف و فاقد پلاک را توقیف کرد که چهار دستگاه از موتورسیکلت‌ها نیز سرقتی بودند.
موسوی با بیان اینکه سه محموله قاچاق به ارزش ریالی ۲۴۵ میلیون ریال نیز کشف و ضبط و در این راستا چند خودروی سواری نیز توقیف شد ادامه داد: یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در بسته بندی‌های آماده فروش نیز کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه در این طرح ۵۳ نفر دستگیر شدند گفت:دستگیر شدگان شامل ۹ سارق، ۱۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر و بقیه نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس، معتادان پرخطر، ارازل و اوباش و مزاحمان خیابانی بودند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.
سرهنگ موسوی افزود: ارتقاء کیفی و احساس امنیت بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و مخلان امنیت از اولویت‌های پلیس است.
ارسال نظرات