فرمانده سپاه البرز خبر داد:

احداث ۴۰۰ دستگاه ساختمان برای محرومین در البرز/بسیج همواره امید کشور در مقابل تهدیدها است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: طرحی برای محرومیت‌زدایی توسط بسیج و سپاه در البرز تبیین شده که احداث ۴۰۰ دستگاه ساختمان برای محرومین از جمله موارد آن است چراکه بسیج همواره امید کشور در برابر تهدیدها است.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۹۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج ضمن گرامی داشت یاد شهدا به‌خصوص شهدای مدافع حرم گفت: هفته بسیج را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم چراکه تمام مردم ایران به نحوی بسیجی هستند و با کارهای بسیجی خود در بسیاری از مواقع یاری رسانده‌اند.

احداث ۴۰۰ دستگاه ساختمان برای محرومین در البرز/بسیج همواره امید کشور در مقابل تهدیدها است

وی با اشاره به حادثه تلخ زلزله در کرمانشاه اظهار داشت: مردم عملیات بسیجی را در این زمان به‌خوبی نشان دادند و این اتفاق یک حماسه نبود چراکه مردم شریف ایران به‌ویژه مردم البرز از دقایق اول حادثه وارد صحنه شدند و در حوزه‌های مختلف مثل اسکان مردم به یاری زلزله‌زدگان شتافتند لذا لازم میدانم از طرف تمام مردم آسیب‌دیده از شما تشکر کنم.

سردار مولایی افزود: بسیج مانند سنوات گذشته در تمام عرصه‌های امروز طلایه دار است و مسئولیت بزرگ هدایت و بخش بزرگی از مأموریت سپاه پاسداران را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه بسیج در تثبیت امنیت در جامعه نقش مهمی دارد ادامه داد: بسیج در تمام عرصه‌ها ازجمله عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، سیاسی و غیره نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی با اعلام اینکه طرح عمومی در البرز برای محرومیت‌زدایی تبیین شده است تشریح کرد: چهار محور اصلی خدمات اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، ایجاد امنیت و همچنین فضای مجازی  در این طرح درنظر گرفته‌شده است که اجرایی خواهد شد.

سردار مولایی با بیان اینکه  امسال ۱۰ نقطه به‌عنوان نمونه و پایلوت برای محرومیت‌زدایی در طرح مذکور انتخاب‌شده است تصریح کرد: در این ۱۰ نقطه که از نقاط حاشیه‌نشین و کم برخوردار استان هستند برنامه‌های پیش‌بینی‌شده با محوریت مسجد اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: نکته مهمی که در این عملیات بزرگ فرهنگی اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت می‌باشد، استفاده از ظرفیت و پتانسیل مردم برای اجرای این طرح است و بسیج و سپاه فقط در ساماندهی این ظرفیت‌ها نقش دارند.

وی با بیان اینکه این طرح خدمات‌رسانی در حوزه خدمات دولتی، اداری، فرهنگی و اجتماعی  اجرایی خواهد شد گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز با توجه به شرایط موجود در تکمیل زنجیره اقتصاد مقاومتی، اقداماتی از جمله آموزش و ترویج در این مبحث گرفته تا کمک‌رسانی در حوزه‌های مالی انجام خواهد شد که ساخت ۴۰۰ دستگاه ساختمان برای محرومین در ۱۰ نقطه مذکور از جمله آن است لذا با تعاملی که با کمیته امداد شده این اقدام اجرایی خواهد شد.

سردار مولایی یادآور شد: در بحث خدمات امنیتی نیز سپاه و بسیج به این نتیجه رسیده‌اند که گشت‌های شبانه محور را فعال و با کمک خود مردم امنیت را در مناطق پابرجا کنند.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه بسیج همچنان نقطه امید و پاسخگویی در برابر همه تهدیدهاست ادامه داد: پیروزی جبهه مقاومت در برابر گروه فتنه‌گر داعش را به تمام ملت ایران و جهان اسلام تبریک ویژه عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه این گروه آمده بود که حداقل تا مدت سی سال کشورهای جهان اسلام را درگیر کند تشریح کرد: تلفات بسیاری از جانب این گروه چه در حوزه جانی و چه در حوزه مالی به کشورها واردشده و علی‌رغم اینکه کشورهای نظیر آمریکا و اسرائیل درصدد استفاده از این گروه به‌عنوان سمی مهلک برای کشورهای جهان اسلام بودند، با مقاومت نیروهای جهادی نابود و به لطف خدا این گروه خبیث نابود شد.

 

 

منبع : خبرگزاری فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها