امام‌جمعه اهل سنت روستای قلعه گک تربت‌جام در آیین عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای این شهرستان گفت: تاآخرین‌نفس درراه اعتلای اسلام عزیز می‌کوشیم.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیین عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای تربت‌جام با حضور فرماندار، مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی، انتظامی، خانواده معظم و معزز شهدا، بسیجیان و جمعی از دانش آموزان برگزار شد.
 
در این آئین امام‌جمعه اهل سنت روستای قلعه گک این شهرستان طی سخنانی کوتاه گفت: بار دیگر با امام شهدا و آرمان‌های پاک و مطهر شهدا پیمان می‌بندیم که تاآخرین‌نفس در راه اعتلای اسلام عزیز بکوشیم و یک‌لحظه هم از این راه بازنمی‌گردیم.

مولوی احمدی با تأکید بر پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب افزود:هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های مردان و جوانان این سرزمین است که جا دارد این هفته را به همه ملت بسیجی ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و قدردان امنیت و اقتدار به‌دست‌آمده از این تفکر و روحیه بسیجی باشیم.

گفتنی است: در این آیین معنوی تربت پاک شهیدان با نواختن موزیک گل‌باران و عطرافشانی شد و حاضرین با قرائت فاتحه و ختم صلوات و مداحی یاد شهدا به‌ویژه شهدای بسیجی را گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
ارسال نظرات