نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: آن گونه که تخمین زده می شود تا سه ماه دیگر پرونده داعش برای همیشه جمع خواهد شد و نام و تفکر داعش را باید نه در مزبله تاریخ بلکه در مقبره تاریخ جستجو کرد
کد خبر: ۸۹۵۲۴۷۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از زاهدان اظهار داشت: با تدبیر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و همکاری حکومت‌های عراق و سوریه و برخی قدرت‌های شرقی، گروه تکفیری و تروریستی داعش امروز قدرت مانور خود را از دست داده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: ادعای داعش ایجاد حکومتی به گستردگی حکومت بنی امیه در شامات و بنی عباس در بغداد و عراق با زیرساخت‌هایی مبتنی بر خشونت، ناروایی‌ها و اعدام غیر مشروع افراد بیگناه بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: بدعتی به نام داعش در جهان اسلام به وجود آمد تا چهره اسلام را کریه و خشن نشان دهد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با تدبیر سردار سلیمانی و همکاری حکومت‌های عراق و شام و بعضی از قدرت‌های شرقی کار به جایی رسیده که امروز داعش قدرت مانور دادن را از دست داده که این به معنی ریشه کنی تمام نیست.
آیت الله سلیمانی گفت: امروزه داعش با از دست دادن قدرت مانور در منطقه به افغانستان و پاکستان منتقل شد و هنوز بخش‌هایی از سرزمین سوریه را در اختیار دارد.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر اتحاد و انسجام مسلمانان در مقابل گروه‌های تکفیری و تروریستی دست نشانده استکبار و صهیونیست تاکید کرد.
به گزارش بسیج سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، روز سه شنبه با ارسال نامه‌ای به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان داعش را اعلام و این پیروزی را تبریک گفت.
ارسال نظرات