نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

تاثیر فرهنگ اسلامی و بسیجی در پیروزی بر داعش

دکتر حسینی شاهرودی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شاهرود به مناسبت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی، تفکر انقلاب اسلامی است و اگر ما توانستیم کمتر از سه سال بر لشکر داعش و تمام پشتوانه اش پیروز شویم، این تاثیر فرهنگ اسلامی و بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۵۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شاهرود با حضور خانواده شهدا، بسیجیان، ایثارگران و مسئولان به مناسبت هفته بسیج، ضمن بیان اینکه بسیج نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی و جهان اسلام است، بیان کرد: هفته بسیج امسال مصادف با شکست تکفیری‌ها در منطقه است که توطئه‌ای بسیار بزرگ بودند و بنا به گفته خود دشمنان و آمریکایی‌ها یعنی کسانی که داعش را به وجود آوردند، این گروهک قرار بود ۳۰ سال ادامه حیات دهد، اما سردار سلیمانی که اسوه پاسداران، بسیجیان، لشگریان مخلص خدا است، با پایان دادن به زندگی داعش برای ما افتخاری بزرگ آفریدند.
وی با ابراز اینکه بسیج مولود مبارک انقلاب اسلامی است، مولودی که بافرمان امام خمینی (ره) متولد شد و اگر نبود، شاید شرایط فعلی را نداشتیم، تصریح کرد: بسیج یک ارگان نظامی نبود، بلکه انتقال‌دهنده تفکر انقلاب اسلامی در جهان اسلام و حتی خارج از آن بود اگر ما شاهد صدور انقلاب اسلامی هستیم باید به بسیج، نگاه کنیم.
صدور ایدئولوژی بسیج به جهان
عضو خانه ملت گفت: رژیم بعث و اشتغال گران عتبات عالیات تا سال‌ها در مقابل جریان اسلام و تفکر انقلاب اسلامی قرارگرفته بودند و ما به‌راحتی نمی‌توانستیم فکر کنیم که پرچم انقلاب اسلامی و اسلام، تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر درودیوار عراق نصب باشد لذا باید گفت: ما با جنگ بر عراق پیروز نشدیم ما ایدئولوژی بسیج را به جهان صادر کردیم.
حسینی شاهرودی درباره مصادیق صدور انقلاب اسلامی، بیان کرد: ما با جنگ بر یمن، لبنان، افغانستان و ... حضور پیدا نکردیم بلکه ب. تفکر انقلاب اسلامی که حامل آن بسیجیان دلاور بودند، بر منطقه مسلط شدیم، بسیجیانی که در طول ۳۸ سال انقلاب، نه در حوزه نظامی بلکه در همه حوزه‌ها حماسه آفریدند.
وی افزود: وقتی سخن از مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می‌کنیم که متبلور در بسیج است، مشمول همه حوزه‌ها و همه زمان‌ها و حتی همه مکان‌ها خواهد شد، هیچ‌کس نمی‌تواند خودش را از آن جدا کند چه یک مدیر، چه یک نظامی، یک روحانی، یک کارگر، یک دانشجو و یا هر قشر دیگری، همه باید تفکر بسیجی را در خود داشته باشند.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: اگر زخم‌ها و خراش‌هایی بر نظام اسلامی و جمهوری اسلامی توسط دشمنان و یا غافلان داخلی وارد می‌شود، این نمی‌تواند تفکر انقلابی، اسلامی و بسیجی ما را خدشه‌دار کند و ما ناکارآمدی انقلاب را بیان کنیم این ناکارآمدی در کسانی است که در سیاست، رفتار و تصمیماتشان، نگاهی بسیجی وار نداشته‌اند ما در حوزه فرهنگی باید با تفکر بسیجی حرکت کنیم، آن‌هم بسیجی که برگرفته از اسلام و انقلاب است.
تاثیر فرهنگ اسلامی و بسیجی در پیروزی بر داعش
حسینی شاهرودی بابیان اینکه نظام اسلامی ایران ماهیت فرهنگ دارد، تأکید کرد: هر حرکتی باید با پیوست فرهنگی در ایران اسلامی انجام شود، امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم، با تفکر بسیجی در جنگ نظامی پیروز شدیم لیکن در جنگ اقتصادی نیز اگر بخواهیم پیروز شویم، نگاهمان باید جهادی باشد یعنی همان نگاهی که در ابتدای انقلاب وجود داشت و ما امروز در مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی خصوصاً داعش شاهد آن هستیم باید در جامعه مستولی شود، در برهه کنونی باید به سلاح تفکر انقلابی مجهز باشیم تا بتوانیم مدیریت جهادی را در عرصه اقتصادی داشته باشیم.
وی افزود: در عرصه سیاسی نیز امروز اگر بخواهیم راه پیروزی را طی کنیم می‌بایست تفکر بسیجی را داشته باشیم ما مذاکره را رد نمی‌کنیم، اما مذاکره‌ای که بنیانش محوریت اسلامی، انقلابی و جهادی باشد و از مواضع اصولی خودمان عقب‌نشینی نکنیم، از دشمن نترسیم بلکه دشمن را بترسانیم خدا در قرآن می‌فرماید خودتان را به همه ابزار‌ها و سلاح‌ها مجهز کنید.
عضو خانه ملت گفت: تفکر بسیجی، تفکر انقلاب اسلامی است و اگر ما توانستیم کمتر از سه سال بر لشکر داعش و تمام پشتوانه اش پیروز شویم، این تاثیر فرهنگ اسلامی و بسیجی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار