خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه هواپیمایی استان همدان:

کارکنان سپاه هواپیمایی همدان بخشی از حقوق خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردند

مسئول فرهنگی سپاه هواپیمایی استان همدان گفت: کارکنان این یگان به صورت توافقی در یک اقدام خداپسندانه، بخشی از حقوق خود را به‌منظور ابراز همدردی با هم‌وطنان عزیز و کمک به مناطق زلزله زده اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۴۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

کارکنان سپاه هواپیمایی همدان بخشی از حقوق خود را به زلزله‌زدگان اهدا کردندعلیرضا صفایی شعار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به زلزله دلخراش استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای کمک به زلزله‌زدگان ومناطق آسیب‌دیده سپاه حفاظت هواپیمایی استان همدان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان کرد.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های نقدی از کارکنان به مبلغ بیش از یک میلیون تومان، اظهار داشت: کمک‌های غیر نقدی نیز از قبیل پتو، البسه گرم، وسایل گرمایشی، مواد غذایی کنسرو شده، آب معدنی، بسته‌های بهداشتی و... جمع‌آوری و برای زلزله‌زدگان ارسال شد.

علیرضا صفایی شعار در گفتگو با خبرنگار تصریخ کرد: همچنین کارکنان این یگان به صورت توافقی در یک اقدام خداپسندانه، بخشی از حقوق خود را به‌منظور ابراز همدردی با هم‌وطنان عزیز و کمک به مناطق زلزله زده اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات