خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین حجتی در يادوار شهداي كنار رودخانه گلپايگان ابراز داشت: اگر باورهای ما درست نشود، رفتارمان نیز اصلاح نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

 

 به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان؛ حجت الاسلام والمسلمین وحید حجتی راوي دفاع مقدس و كارشناس جنگ نرم در مراسم یادواره شهدای منطقه کنار رودخانه و سعيد آباد که در مسجد جامع روستای سعیدآباد برگزار گردید اظهار داشت: اگر باورهای ما درست نشود، رفتارمان نیز اصلاح نخواهد شد.

مسئول موسسه حماسه یاران با اشاره به تاکیدات رهبری بر مساله فرهنگ و اهتمام بر اصلاح آن ابراز داشت ‌: سکان دار کشور از فرهنگ تعبیری دارد که حاضر است جان خود را فدای آن کند.

حجت الاسلام حجتی گفت: ادبیات ضرب المثلی مانند به من چه، کلاه خودت را سفت بگیر و … نباید در جامعه رواج پيدا كند و رواج چنین ادبیاتی برای جامعه ای است که با خدا میانه ای نداشته باشد.

مسئول موسسه حماسه یاران گفت: جامعه و نسل امروز به ادبیات شهدا در زندگی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه مثال های زیادی در زندگی شهدا وجود دارد که می تواند زندگی ها را تغییر دهد خاطرنشان کرد: اگر در زندگی شهدا نگاه کنیم می بینیم که محبت خدا آنها را به این جایگاه رسانده و گمشده جامعه امروز ما نیز همین موضوع می باشد.

مسئول موسسه حماسه یاران تصریح کرد: اگر دوستی و محبت خداوند در دلهای ما ، جای نگیرد در تلاطم و مشکلات زندگی غرق خواهیم شد.

وی افزود: محبت خداوند شادی آور است و باعث می شود بدی ها را در زندگی نبینیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به کج روی ها و تمهیدات دشمن برای گمراهی جوانان اظهار کرد : سایت هایی برای شبهه افکنی در دین و وجود خدا ایجاد شده که متاسفانه جوانان زیادی را نیز به سمت خود کشانده است.

مسئول موسسه حماسه یاران با بیان اینکه مردم ایران مردمی هستند که همواره از ابتدای انقلاب با گذشت و جان فشانی در میدان ایستاده اند و خون های زیادی در این راه ریخته شده عنوان کرد: باید به حال برخی مسئولان تأسف خورد که با دعواهای سیاسی به دنبال قدرت و حقوق های کلان هستند.

وی یادآور شد: برخی افراد در این نظام، پستهای گوناگون را اشغال کرده اند در صورتی که جوانان تحصیلکرده شغل و امکان ازدواج ندارند.

راوی دفاع مقدس عنوان کرد : مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی تاکیدات فراوانی داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در پایان با بیان اینکه درد ما دعواهای اختلافی بر سر قدرت است اذعان داشت: برخی این افراد به اسم دین به دنبال منافع خود هستند و کسی که مست قدرت شود دست به هر کاری خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها