جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان گفت: سرزمین راهیان نور فضای مناسبی برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ شهداست.
کد خبر: ۸۹۵۲۴۱۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان؛ سرهنگ شوقانی، جانشین فرماندهی سپاه  قائم آل محمد (عج) استان سمنان  در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: سهمیه اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در سال ۲۵۰۰ نفر است که در مرحله اول اعزام به مناطق غرب کشور انجام شده است؛ و امروز مرحله دوم اعزام در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به این موضوع که اردو  راهیان نور دانش آموزی۴ روزه می باشد خاطر نشان کرد که دانش آموزان بسیجی در این مدت از یادمان های فکه٬ شلمچه ٬هویزه٬  اروند کنار و  معراج شهدای پادگان محمود وند دیدن میکنند.

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه های ویژه ای که برای دانش آموزان در مناطق عملیاتی جنوب کشور برنامه ریزی شده است اجرای رزمایش فرهنگی رزمی است که به صورت زنده در اردوگاه دانش آموزان انجام خواهد شد و انشالله با برنامه ریزی های صورت گرفته دانش آموزان بتوانند از فضای ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند و با فرهنگ ایثار ، ایستادگی وشهادت رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و درس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها