هیئت انصار ولایت یزد به عنوان یکی از چهار هیئت برتر کشور و الگوی هیئت طراز انقلاب اسلامی در همایش «خادمان فرهنگ رضوی » معرفی و از حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد مسئول این هیئت تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۹۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
همایش «خادمان فرهنگ رضوی» با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولان، مبلّغان و ذاکران هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش تبیین نقش هیئات در عرصه فرهنگی به عنوان خادمان فرهنگی آستان مقدس اهل بیت(ع) بویژه فرهنگ ناب رضوی و تقویت هم‌افزایی هیئت‌های مذهبی کشور بود.
معرفی هیئت انصار ولایت یزد به عنوان هیئت برتر کشوری

در این همایش عظیم، هیئت انصار ولایت یزد به عنوان یکی از چهار هیئت برتر کشور و الگوی هیئت طراز انقلاب اسلامی معرفی و از حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد مسئول این هیئت تجلیل شد. هیئت‌های رهپویان وصال شیراز، هیئت انصار ولایت یزد، هیئت قمربنی‌هاشم ساری و هیئت حسینیه یزد، هیئت‌های برتر این همایش بودند.
سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی، مداحیِ میثم مطیعی، تجلیل از میهمان‏‌های ویژه، اعطای احکام و تقدیرنامه توسط آیت الله رئیسی از برنامه‌‏های مهم این همایش بزرگ بود.

گفتنی است؛ مسئولان و کارشناسان برگزاری این همایش طی چند ماه گذشته با بیشتر هیئات کشور مکاتبه و مکالمه داشته و از بین بیش از ۲ هزار هیئت مذهبی سراسر کشور، ۱۰۰۰هیئت برای حضور در این همایش دعوت شدند.
ارسال نظرات