فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: شامگاه پنجشنبه دوم آذرماه جشن و شادی مردم اراک در پی شکست داعش در مناطقی از این شهرستان برگزار می‌ شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۷۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری جشن‌های مردمی در شهرستان اراک خبر داد و گفت: همزمان با هفته بسیج و در شامگاه پنجشنبه دوم آذرماه جشن و شادی مردم اراک در پی شکست داعش در مناطقی از این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن‌ها به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم در خیابان شهید شیرودی، خیابان طالقانی، بلوار قدس، خیابان قائم مقام مقابل مسجد کله‌ای‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامیداشت و گفت: شهدای بسیاری در جبهه مقاومت برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل این شجره خبیثه داعش ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند و امروز جای این عزیزان در بین ما خالی است.

پاسدار رضایی خاطرننشان کرد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، مردم ما ثابت کرده‌اند که همیشه و در همه جا پیرو ولایت هستند و برای دفاع از اسلام و انقلاب از پای نخواهند نشست و چون سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

وی با یادآوری این موضوع که داعش با پشتیبانی تبلیغاتی و نمایشی استکبار جهانی از 6 سال قبل در عراق جان گرفت، گفت: هدف آن‌ها نابودی تمدن اسلامی و در چالش نگه‌داشتن دائمی منطقه خاورمیانه بود ولی به خواست خدا و مقاومت جبهه اسلام این راهبرد با شکست روبرو شد و  امروز تحول بزرگ تاریخی در جهان اسلام به رهبری ایران اسلامی روی داد که در تحولات آینده و مبارزه دائمی با صهیونیسم راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات