یادواره ی شهدای پایگاه بهشتی محله جهانستان ابرکوه برگزار شد

به همت حوزه شهد‌ای محراب و پایگاه شهید بهشتی و ناحیه مقاومت شهرستان ابرکوه یادواره شهدای پایگاه بهشتی با سخنرانی امام جمعه شهرستان ابرکوه "حجت الا سلام سید ابراهیم حسینی" در تکیه محله جهانستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۷۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، بعد از تلاوت قرآن کریم فرمانده پایگاه بهشتی هدف از برگزاری یادواره را لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و گفت: شهدا بهترین بهره را از زمان و عصر خود کردندو جزءانسان‌های خاص که خدا در سوره عصر می‌فرماید: قرار نگرفتند و با بهترین عمل صالح که همان شهادت بود در دنیایی فانی رخت بر بستند.
حجت الا سلام سید ابراهیم حسینی در این مراسم ضمن تقدیر و تلاش‌ها و برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در طول سال به ویژه هفته بسیج و آغاز هفته بسیج و پیروزی رسیدن رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به پیروزی رسیدن اخیر سپاه قدس درعراق و سوریه و در جهت بیرون کردن داعشی در سرزمین عراق وسوریه و آگاهی وانسجام بخشی‌های نایب بر حق امام زما وحضرت آیت الله العظمی خامنه (مد ظله) حضور نیروی‌های بسیجی مردمی عراق و سوریه این مهم را امکان پذیر نمود؛ و خاطر نشان کرد: شجره طیبه بسیج  از ابتکارات ماندکار و پر پرکت امام راحل عظیم الشان (ع) است .
 وی افزود: به برکت خون همین شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافعان حرم است که اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روی پا نگه داشته است و همین شهیدان مدافعان حرم اگر نبودند ما بابد در ایران منتظر شهید حججی‌ها باشیم .
در پایان خاطره گویی توسط یکی ازجانباز مدافعان حرم "بسیجی رضا اکرمی" و شعر خوانی توسط شاعر" محمدرضا سلیم زاده "و مداحی توسط مداح اهل بیت "سید رسول کبرایی "به پایان رسید.
رو نمایی از کاشی مسجد امام جعفر صادق محله جهانستان نیز انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار