فرمانده سپاه ناحیه خاتم:

تفکر و روحیه بسیجی مایه اقتدار نظام اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان خاتم گفت: حضور بسیج موجب شده تا کشور از هر آسیبی مصون بماند و از افتخارات بسیج، خدمتگزاری به مردم است.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۶۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با هفته بسیج یادمان شهید روستای توتک از توابع مروست برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا مثل شمع سوختند تا ما در آسایش باشیم.
وی با اشاره به اینکه امروز بسیجیان ایران اسلامی پا در رکاب رهبری دارند، بر حفظ روحیه بسیجی در بین مردم تاکید کرد.
آزادی نژاد ادامه داد: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و همراهی ملت بسیجی همواره نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرمانده سپاه خاتم افزود: امروز نظام مقدس اسلامی ایران با تکیه بر قدرت خداوند بزرگ و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی مطرح است.

وی گفت: اگر تفکر و روحیه بسیجی در بین ملت بزرگ ایران اسلامی نبود شاهد این همه اقتدار از سوی نظام مقدس اسلامی نبودیم، پس باید این روحیه حفظ و گسترش یابد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در این مراسم اظهار کرد:جایگاه شهید نزد خداوند متعال و در شریعت اسلامی بسیاربالاست است، زیرا برای دفاع از همنوع خود دربرابر دشمن و برای حفظ امنیت و آرامش جان خود را فداکرده است.
آزادی نژاد با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آن‌ها حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: مسئولین و مردم قدردان ایثارگری‌های شهدا هستند و راه شهیدان را با اهتمام ویژه‌ای ادامه داده و می‌دهند.
وی با بیان اینکه شهدا نزد خداوند دارای اجر و مقام بسیارعظیمی هستند، خاطرنشان کرد: رشادت و ایثارگری که شهدا در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند با هیچ زبانی قابل توصیف نیست، زیرا آن‌ها بالاترین ایثار را که نثار جان خودشان بود، انجام دادند.
وی افزود: شهدا با جانفشانی‌های خود امنیت را در کشور برقرار کردند، پس باید روحیه شهادت طلبی در جامعه ترویج داده شود.

ایشان امریکا را دشمن همیشگی کشورمان دانست و تصریح کرد: هرجا در دنیا جنگی رخ داده و جنایتی صورت گرفته امریکا در آن دست داشته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار