خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم طی بیانیه ای، پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در از بین بردن فتنه تکفیری داعش را به رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و امت اسلامی تبریک گفت
کد خبر: ۸۹۵۲۳۲۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲

تبریک پیروزی بر فتنه داعش به خانواده های شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم طی بیانیه ای، پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در از بین بردن فتنه تکفیری داعش را به رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و امت اسلامی تبریک گفت. متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا
اسراء - 81
امروز روزی است که جای خالی شهدا بیش از پیش در جشن پیروزی بزرگ و قدرتمندانه مقاومت احساس می شود . جبهه مقاومت به خود می بالد که چنین نیروهای با اخلاص و مصمم را در خود جای داده است ، نیرو های انقلابی و با اراده ای محکم که نقشه های شوم دشمنان قسم خورده ی اسلام و انقلاب را در منطقه نقش بر آب و سنگر های مقابله با رژیم صهیونیستی را استوار تر ساختند. آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی و دیگر همراهان و دست نشانده های آنان در منطقه بدانند از امروز دیگر جایی در منطقه ندارند و نیرو های مقاومت با عزمی راسخ آنان را دنبال و برای نابودیشان تلاش و همچنین سعی در جاری ساختن اسلام ناب محمدی خواهند داشت .
دانشجویان بسیجی قم،  ضمن تقدیر و تشکر از رهبری حکیمانه فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله) ، فرماندهی مقتدرانه سرلشکر سلیمانی (حفظه الله) و فداکاری خانواده های شهدا این پیروزی غرورآفرین بندگان صالح خدا بر مزدوران جبهه استکباری_صهیونیستی داعش در عراق و سوریه را محضر مبارک رهبر جهان اسلام امام خامنه ای (مدظله)، خانواده های شهدای مدافع حرم و رزمندگان ایرانی، عراقی، لبنانی، سوری، افغانی و پاکستانی و همه امت اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
به امید روز آزادسازی قدس شریف از چنگال جنایتکاران ؛ ان شاءلله
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم

ارسال نظرات
پر بیننده ها