خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بسیج ضامن وحدت و اقتدار ملی کشور و نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در یادواره شهدای روستای داش آتان و حوزه 9 نجف این شهرستان با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج مستضعفین تضمین کننده وحدت و اقتدار ملی کشور و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۱۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی تقوا و عمل انقلابی را از ویژه گی های بارز و شاخص بسیج برشمرد و افزود: بسیج باید محور آرامش در عرصه ها و میادین مختلف باشد تا جایگاه اصلی خود را در جامعه حفظ کند.   

وی ادامه داد: بسیجی که رهبر فرزانه انقلاب آن را پشتوانه اصلی انقلاب می داند باید تضمین کننده وحدت و اقتدار ملی در کشور بوده و در هر عرصه با نقش انقلابی و با اخلاص خود تاثیر گذار باشد.

 حجت الاسلام طالعی با اشاره به اولویت های بسیج و بسیجیان اضافه کرد: تقوا، طهارت و گناه نکردن یکی از خصوصیات بسیج و راه حل مشکلات مادی و معنوی بسیجیان است.

وی بصیرت را از شاخصه های اصلی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: براى نیل به مقام رفیع بصیرت باید به بازسازى و اصلاح نفس خویش پرداخت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه اظهار داشت: بسیج وابسته به هیچ جریان سیاسی نبود لیکن اهل بصیرت و تحلیل سیاسی است.   

حجت الاسلام طالعی افزود: بسیج از جریان اصیل انقلاب دفاع کرده و از همه جریانات سیاسی که در چهارچوب نظام و قانون اساسی فعال هستند، حمایت  می‌کند.     
وی  با بیان اینکه بسیج باید از انحراف جریان‌های سیاسی جلوگیری کند، افزود: وظیفه بسیج دفاع از انقلاب و نظام بوده لیکن این دفاع باید با استدلال و منطق باشد، چراکه بد دفاع کردن سبب آسیب رساندن به نظام می‌شود.
وی  با اشاره به اینکه بسیج با بصیرت افزایی در حال جوشش و ترسیم مسیر انقلاب است، بیان کرد: شهید حججی و دیگر شهدای بسیج با بصیرت دنیا را به خود متوجه ساختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها