خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در آیین گرامیداشت هفته بسیج در حوزه علمیه مراغه گفت: دشمن درصدد است تا ارزش های اسلامی، انقلابی و مکتب امام راحل را تحریف کند.
کد خبر: ۸۹۵۲۳۱۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: انقلاب اسلامی ما  تا تشکیل حکومت جهانی اسلام و تحقق آرمان های اسلام پیش خواهد رفت.

وی اطاعت از ولایت فقیه را عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام معرفی و بیان کرد: علت اصلی و رمز موفقیت رزمندگان و مدافعان حرم تبعیت بدون چون و چرا از ولایت فقیه است.

سامی ادامه داد: انقلابی گری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به گفتمان تبدیل کنیم چراکه نفوذ ایران در منطقه و در کشور های همسایه مانند سوریه و عراق حاصل همین روحیه انقلابیگری است.

وی در بخش دیگر سخنان خود معنویت و و ارتباط با خدا را پشتوانه انقلاب عنوان و اضافه کرد: دشمن معنویت و پشتوانه انقلابی ما را مورد حمله و هجمه قرار داده و می خواهد آن را از ما بگیرد.

سامی خاطرنشان کرد: دشمن و استکبار جهانی تلاش دارد با نفوذ در مراکز تصمیم ساز، اراده خود را بر مردم و مسئولان تحمیل کند.

فرمانده سپاه مراغه پایبندی به اسلام ناب محمدی را از شاخص های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت:  همت بلند و جدی  برای رسیدن به آرمان های انقلاب سلامی  ضروری است.

وی اظهارداشت: نباید در اقتصاد دشمن دچار خودباختگی شویم و بهترین راهبرد برای مقابله با آن تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سامی بیان کرد: دشمن  تلاش می کند سبک زندگی غربی را ترویج دهد لیکن مواظب باشید دشمن با لبخند دروغین فریب نداده و با تبلیغات سبک زندگی اسلامی ما و غیرت دینی ما را پایمال نکند .

وی از بسیجیان خواست از کارها و لغزش هایی که دشمن می تواند استفاده کند پرهیز و در جنگ نرم و تولید فرهنگی با هر چه از دستشان  بر آید در مقابل دشمن صف آرایی کنند.

سامی تاکید کرد: بسیجی باید اگاه به زمان و با بصیرت باشد چون دشمن بیدار و همیشه دنبال فتنه ای دیگر است.

ارسال نظرات