خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذرغفاری ناحیه دزفول :
کد خبر: ۸۹۵۲۲۷۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

سروان پاسدار علی جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذرغفاری ناحیه دزفول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: نیروی انسانی در هر کشوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر این ظرفیت توام با "ایمان و عمل مجاهدانه" در صحنه باشد برای هر کشور غنیمت است.

وی تصریح کرد: بسیج در ۳۸ سال گذشته این طور عمل کرده و این مجموعه مقدس پدیده‌ی بی‌نظیری است که امام عزیز با پیروزی انقلاب برای حفظ و استمرار انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب فرمان تشکیل آن را داد.

سروان علی جعفری سه عنصر "بصیرت، اخلاص و عملِ به‌هنگام و به اندازه " را بعنوان شاخصه‌های یک بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی باید با یادآوری مجاهدت امام .ره. و شهدا، و صرف نظر از انگیزه های شخصی، گروهی و فامیلی و بدون رودربایستی، به‌هنگام عمل کند و از تلاش های فکری، علمی، سیاسی، اجتماعی به نفع مردم و کشور اسلامی‌مان دست نکشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذرغفاری ناحیه دزفول درباره اهم برنامه های این حوزه در هفته بسیج بیان داشت: برنامه‌های متعددی در طول هفته بسیج در حال برگزاری داریم که دیدار باخانواده های شهدا تجلیل از نیروهای پرتلاش بسیجی در مصلای نماز جمعه اجرای پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی و اهداء خون به نیازمندان از مهمترین آن‌ها هستند.

وی افزود: البته مهم ترین برنامه که به منظور ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان بسیج از تاریخ ۳ آذر تا ۷ آذر ماه در مجاورت حوزه مقاومت بسیج اجرا خواهد شد ‌مسابقه رزمی-فرهنگی میدان موانع با نام مبارک شهدای مدافعان حرم خواهد بود که از فرصت استفاده کرده و از عموم خواهران و برادران نیز دعوت می‌کنم که به این برنامه تشریف بیاورند.

سروان پاسدار علی جعفری در پایان ضمن تشکر از رسانه بسیج ابراز داشت: امیداست که با روحیه بسیجی یعنی با احساس تکلیف ، بدون توقع و فداکارانه و بدون خودنمایی برای رضای خدا کار کنیم و همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند "جهاد اکبر، جهاد بانفس است" که امروز به آن احتیاج داریم و باید خودمان را تقویت کنیم که قطعاً حل همه مشکلات نیز میسر خواهد بود، ان شاالله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها