خبرهای داغ:
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آماده باش 250 راهدار و 24 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۷۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

آماده باش 250 راهدار در استان همدانمحمد رودباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به کولاک در گردنه‌های استان همدان بیان داشت: با توجه به بارش برف و کولاک ، محور تویسرکان گنجنامه به شکل موقت مسدود و لازم است رانندگان نیز از مسیرهای جایگرین استفاده کنند.

وی افزود: هم اکنون در محورهای همه کسی و سوباشی بارش برف و در گردنه اسدآباد و مسیر گرمک در محور رزن آوج بارش خفیفی مشاهده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: از آغاز بارش باران  و برف در سطح محورهای استان راهداران و راهدارخانه های استان همدان به شکل آماده باش چندین مرحله عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام داده اند.

وی یادآور شد: طبق پیش بینی هواشناسی استان این بارش ها ادامه خواهد داشت و بهتر است هموطنان عزیز با احتیاط کامل و با در اختیار داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ اقدام به سفر کرده و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رودباری با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه‌های شریانی استان همدان به غیر از محور تویسرکان گنجنامه  باز و تردد در آنها جریان دارد، گفت: علیرغم تداوم بارش برف، خوشبختانه تردد در محورهای استان همدان در حال انجام است.

وی بر کسب اطلاعات وضعیت جوی و راه های استان از طریق مرکر اطلاع رسانی 141 تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال زمستان زودرس پیش بینی شده از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان همدان را دارند انتظار می‌رود قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: 285 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری از جمله برف‌روب، نمک پاش، لودر، گریدر و برف‌خور برای عملیات راهداری زمستانی امسال به‌کار گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات