خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول از کتابخانه شهدای صفی‌آباد بازدید و با مسولین این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۶۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دزفول؛ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و نیز هفته شورآفرین بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ستوان‌دوم پاسدار امین ولایتی به همراه شورای این حوزه به منظور بازدید از وضعیت و امکانات کتابخانه شهدای صفی‌آباد با مسولین این کتابخانه دیدار و در خصوص کتب موجود و امکانات آن گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی که از کاظم جوکار و سرکارخانم چراغی مسولین کتابخانه شهدای صفی‌آباد با اهدا لوح تقدیر و چفیه بسیجی تقدیر به عمل آمد؛ جوکار امکانات و کتب موجود در این کتابخانه را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: به لطف به لحاظ کمی و کیفی کتاب‌های غیر درسی و درسی بسیار خوبی در این کتابخانه موجود است و از نظر امکانات نیز وضعیت قابل قبولی را داریم.

مسول کتابخانه شهدای صفی‌آباد تصریح کرد: به طور نسبی نیز شهروندان ما از این کتابخانه استقبال خوبی دارند اما موضوعی که قابل ذکر است؛ نبود کتب کمک درسی برای دانش آموزان در قفسه‌های کتابخانه ماست.

وی افزود: مراجعات بسیار زیادی داریم که کتب کمک‌درسی برای مقاطع مختلف بویژه ابتدایی را از ما طلب می کنند که به دلیل بالا بودن هزینه، برخی دانش‌آموزان کم بضاعت توانایی خرید این کتب را ندارند و ما نیز به دلیل نبود بودجه لازم تا کنون موفق به تامین این کتاب های کمک درسی که ارزشی بالغ بر یک میلیون تومان دارند نبوده ایم.

ستوان‌دوم پاسدار امین ولایتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه دزفول در این خصوص گفت: به دلیل اهمیت موضوع و باتوجه به در اولویت قرارداشتن امور فرهنگی و جهادی برای بسیج و حوزه ثارالله، به لطف خدا ما بخشی از این مبلغ را تقبل، و بخشی دیگر را از طریق خیرین برای شما و شهروندان محترم صفی‌آباد و اعضای کتابخانه شهدای این شهر تامین خواهیم نمود و بزودی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها