خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج یادواره شهداء با محوریت شهدای مدافع حرمشهرستان دزفول در هنرستان خوارزمی شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۵۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج ، یادواره ی شهداء با محوریت شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول در صبح روز پنجشنبه مورخ 02/09/96 با حضور فرمانده ی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول سروان پاسدار رضا صائمی نیا و معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول آقای پورابراهیمدر هنرستان خوارزمی شهرستان دزفول برگزار شد.

 

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج افزود: ادای احترام ،تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکارویک اصل اساسی و ضروری برای ماست و امید داریم که در این زمینه همیشه پیشگام و موفق عمل کنیم.

 

 

وی در ادامه ضمن بیان اینکه مقابله با ظلم که رمز حقانیت شهدا است همیشه ادامه دارد و شهدای مدافع حرم در راه مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند افزود:این شهداء از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

 

وی در پایان برگزاری یادواره های  شهداء را  اقدامی موثر و ضروری برای مرور دلاورمردی ها و جانفشانی فرزندان این مرزوبوم ونقش بسزای آن در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل های نوجوان و جوان دانست.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها