وی در پایان اظهار داشت : وظیفه بسیجیان بعد از خودسازی که اولین گام برای هر حرکت معنوی می باشد، تبعیت از رهبری و بصیرت افزایی و عمق بخشی به تفکر در جامعه در کنار جذب حداکثری می باشد .
کد خبر: ۸۹۵۲۲۴۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، منصور ذوالعلی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و موفقیت پیروزی جبهه حق با پشتوانه اندیشه بسیجی اظهار داشت :  نقش بسیج در عرصه های مختلف به ماهیت و هویت بسیجی برمی گردد زیرا بسیج تشکیلاتی مردمی است که به منظور شناسایی ، تقویت و انسجام ظرفیت ها و قابلیت های مردمی در راستای تنظیم سرمایه نیروی انسانی کشور تشکیل شده است .

وی گفت : حال بالتبع آن حرکت در راستای تولید علم و ارتقای فضای همکاری و مشارکت همگانی مردمی و در نتیجه رشد علمی و فناوری را خواهیم داشت.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : خدمات رسانی و محرومیت زدایی هم با توجه به رویکردهای بسیج به وجود خواهد آمد بنابراین می توانیم مشکلات و نقاط تاریکی را که در جامعه وجود دارد را بر اساس تفکر و اندیشه بسیجی بر طرف نمایم .

ذوالعلی با اشاره به این که بسیج با انگیزه نیروی متعهد و بصیر جامعه و بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی و فرمایشات حضرت امام (ره) شکل گرفته است ، عنوان کرد : بسیج دارای ماهیت انقلابی، جهادی و اسلامی است و در مسیر ایجاد قدرت نرم برای جمهوری اسلامی حرکت می کند ؛ قدرت نرم قدرتی که گسترش و توسعه آن در همه ابعاد می باشد و ابعاد نظامی و دفاعی یکی از آن هاست .

وی ادامه داد : بسیج سعی می کند در استقرار یک امنیت پایدار سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی گام بردارد تا نتیجتا همه این کارها زمینه ساز ظهور آقا امام زمان (عج) و استقرار یک تمدن نوین اسلامی شود که ان شاالله بر اساس عدالت جامعه بشری را به سر منزل مقصود برساند .

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در رابطه با وظیفه بسیجیان در این برهه از زمان بیان داشت : در مرحله اول بسیجیان باید آن چیزهایی را که بسیج به خاطر آن ها تشکیل شده را فراموش نکنند زیرا آن ها مواردی بودند که از افکار و اندیشه های پیامبر اعظم (ص)، اهل بیت (ع) ، ولایت و پیروی از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری گرفته شده اند .

ذوالعلی توضیح داد : این افکار و اندیشه ها ابتدا در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در ۸ سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی و تحکیم نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان تا این لحظه باعث سربلندی و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است .

وی در پایان اظهار داشت : وظیفه بسیجیان بعد از خودسازی که اولین گام برای هر حرکت معنوی می باشد، تبعیت از رهبری و بصیرت افزایی و عمق بخشی به تفکر در جامعه در کنار جذب حداکثری می باشد .

ارسال نظرات