فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک:

دشمنان به قدرت بسیج اذعان دارند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک گفت: امروز دشمنان به قدرت بسیج اذعان دارند و معترف هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود بسیج شکست ناپذیر است. 
کد خبر: ۸۹۵۲۲۲۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

پاسدار صابر حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران  سپاه ناحیه اراک در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان، ولایت‌پذیری را یکی از ویژگی‌‌های بسیج دانست و گفت: حس شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری و تواضع در همه بسیجیان موج می‌زند و باید بتوانیم این ویژگی‌های خوب بسیج را در هفته بسیج در بین آحاد مردم پر رنگ‌تر کرده و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: تفکر بسیجی در تمامی عرصه‌ها موفق عمل کرده است، امروز دشمنان به قدرت بسیج اذعان دارند و معترف هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود بسیج شکست ناپذیر است. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک به نقش موثر نیروهای بسیجی در تمامی عرص‌ ها اشاره و تصریح کرد: بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه‌های شیطانی است یعنی آنچه که می‌تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را از فضای توطئه‌های دشمنان در عرص‌ های مختلف مدیریت کند و جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است. 

پاسدار حیدری از برگزاری 30 عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در حوزه استحفاظی شهیدچمران خبر داد و اظهار داشت: افتتاح یک باب خانه محرومین در روستای نوازن شهرستان اراک که توسط گروه‌های جهادی حوزه شهیدچمران تکمیل شده است، مسابقات فرهنگی و هنری، نشست‌های بصیریت افزایی، تجلیل از بسیجیان نخبه و اعضای حلقات صالحین نمونه، غبار روبی گلزارمطهر شهدا شهرستان اراک ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فضاسازی هفته بسیج از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج این حوزه مقاومت بسیج است. 

وی خاطرنشان کرد: اجرای انواع برنامه‌ها در طول هفته بسیج  با رویکرد توجه ویژه به اعتلای بسیج در حوزه دفاع، فرهنگ و خدمات اجتماعی و اثرگزاری موثر در آحاد مردم برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات