مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در راستای طرح کتابگردی به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان از تعدادی کتابفروشیهای شهر زنجان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۵۲۲۰۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسیح الله سلطانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بازدید از کتابخانه های عمومی استان زنجان و کتابفروشی ها با اهدای گل به کتابفروشان از زحمات و تلاشهای آنان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تقدیر کرد.

مسوولین کتابفروشیهای فرهنگ، سهروردی و شهر کتاب نیز در گفتگو با مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، اجرای طرح کتابگردی و همچنین طرح پاییزه کتاب را اقدامی موثر در راستای ترویج کتابخوانی ارزیابی کرده و اظهار داشتند که اجرای چنین طرحهایی از طرف دولت ، باعث استقبال خوب علاقمندان و کتابخوانان شده و تاثیر خوبی در خرید کتاب توسط کتابخوانان دارد.

شایان ذکر است کتابکده فرهنگ، کتابفروشیهای سهروردی و شهر کتاب از جمله کتابفروشی‌های میزبان طرح کتابگردی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و هیات همراه بود.

گفتنی است طرح پاییزه کتاب از 2 لغایت 22 آذر در تعدادی از کتابفروشهای عضو طرح در سراسر کشور با تخفیف 20 تا 25 درصد برای خرید کتاب اجرا می شود.

 

ارسال نظرات