معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

فرماندار باید به امور شهری نظارت داشته باشد

فرماندار، به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت، باید در همه سطوح با رعایت موازین اخلاقی، به امور شهری نظارت داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۹۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار زنجان گفت: مسئولین باید در حوزه کاری خود، تصمیم گیری های قاطعانه و به موقع در جهت رشد و پویایی جامعه و انگیزه بخشی به نیروها داشته باشند تا در بدترین شرایط، بهترین تصمیم ها را اتخاذ کنند.

سید بیوک موسوی افزود: در حوزه های تولید، اشتغال و سرمایه گذاری، مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد که باید با تدابیر لازم و اتخاذ تصمیم های بجا، قدم های مهمی در جهت حل این مشکلات برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید بدانند مسئولیتی که به عهده دارند، امانتی در دست آنها است و باید از فرصت های موجود استفاده کنند، اظهار داشت: مسئولین باید در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه، تاثیر گذار و تحول آفرین باشند و با اتخاذ تصمیم های به موقع و رعایت اخلاق، از انحراف های مختلف موجود در جامعه بکاهند.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه تصریح کرد:اگر بد اخلاقی و بی صداقتی در جامعه وجود داشته باشد، این امر به همه لطمه خواهد زد.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه مسئولین باید با صداقت و اقتدار کامل، توانمندی ها و اخلاق را به زیبایی در جامعه به تصویر بکشند، گفت: مدیران با رعایت اخلاق و داشتن صداقت، باید واقعیت ها را در جامعه بیان کنند و آمارهای واقعی و درست به مردم ارائه دهند و از آمار سازی های دروغین، بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق و داشتن روی گشاده از سوی مسئولین در مقابل مردم امری مهم است، افزود: مسئولین باید بدانند ارائه آمارهای دروغین به مردم، کشور را به نابودی می کشاند و باید با اقتدار و صراحت کامل، آمارهای واقعی را که زمینه آن، پرهیز از فرافکنی، تهمت و افترا است، بیان کنند تا روز به روز اعتماد عمومی نسبت به دولتمردان جلب شود.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان اظهار داشت: فرمانداران به عنوان نماینده ویژه دولت، باید همواره اقتدارشان را حفظ کنند البته داشتن اقتدار به معنای امر و نهی و از روی عصبانیت و حب و بغض سخن گفتن نیست؛ بلکه نوعی تصمیم گیری مقتدرانه است که البته در این تصمیم گیری ها، همه موارد مدیریتی باید لحاظ شود.

سید بیوک موسوی افزود: فرمانداران باید در تصمیم گیری ها، تاثیر گذار و نقش آفرین باشند و زیر مجموعه های خود را به درستی مدیریت نمایند که  در این راستا باید به گونه ای عمل شود که شهرداری ها نیز با نظارت فرمانداری ها، مدیریت شوند و هر آنچه که فرمانداران تصمیم بگیرند، برای همه مدیران و مسئولان ارزشمند و قابل قبول باشد.

وی گفت: مسئولیت فرمانداری مرکز استان، بسیار مسئولیت سخت و دشواری است؛ زیرا علاوه بر اینکه فرماندار باید در مقابل مسائل مختلف به درستی ایفای نقش نماید، باید ارتباطی موثر با سایر حوزه های استان نیز داشته باشد که این امر، بی شک نیاز به جامعیت بالایی دارد.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان اظهار داشت: فرماندار، به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت، باید در همه سطوح با رعایت موازین اخلاقی، به امور شهری نظارت داشته باشد.

 

 

ارسال نظرات