رییس سازمان بسیج علم و فناوری استان زنجان:

سازمان بسیج علمی و فناوری استان زنجان از ایده‌ها حمایت می کند

سازمان بسیج علمی و فناوری استان زنجان ایده‌ها را تا رسیدن به محصول نهایی حمایت می‌ نماید.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس سازمان بسیج علم و فناوری استان زنجان در آیین جشنواره جهادگران علم و فناوری و سازمان بسیج علم و فناوری استان زنجان هدف از برگزاری جشنواره جهاد گران علم و فناوری گفت: هدف توسعه گفتمان علمی در استان زنجان با تو جه منویات رهبری که اصلی ترین گفتمان ما در سازمان علمی باشد .

عباس بابایی افزود: ماهر چه داریم از شهدا داریم و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعین حرم از افتخارات کشور ایران محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: همانطور که رزمندگان بسیج جهانی را تشکیل دادند در عرصه علم و فناوری نیز بسیج گونه حرکت نماییم.

رییس سازمان بسیج علم و فناوری استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در عرصه علمی هم می‌توان پیروز شد اگر با همان روحیه در خط مقدم جبهه و با روحیه و فرهنگ و تفکر جهادی حرکت کرد که پیشرفت‌های علمی در کشور امکان‌پذیر می‌شود.

بابایی از دو مرکز رشد این مجموعه خبر داد و افزود: مرکز رشد شهید شهریاری در پونک و مرکز رشد شهدای زنجان از ایده های بسیجیان حمایت می کند .

وی با اشاره به اینکه تا سقف ۵ میلیون تومان به طرح‌ها و ایده‌های بسیجیان کمک بلاعوض از سوی سازمان علمی وپژوهشی پرداخت می‌شود، گفت: سازمان بسیج علمی و فناوری استان زنجان ایده‌ها را تا رسیدن به محصول نهایی حمایت می‌ نماید.

گفتنی است، در پایان مراسم از دو کتاب در رابطه با صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی و ارتباط دانشگاه و صنعت و از پنج محصول همچون داروی ضدصرع، کاهنده چربی خون، توربین بادی، اکسید مس و غیره که برای نخستین بار در حال اجرایی شدن است رونمایی و از نخبگان سازمان بسیج علمی و فناوری استان زنجان  تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات