جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج با حضور بخشدار و شهردار تنکمان،فرمانده حوزه ۷۱۳ و دهیاران بخش تنکمان در محل بخشداری برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۶۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت هفته بسیج جلسه ای با هدف تشریح برنامه های اجرایی در هفته بسیج برگزار شد.

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج درنظر آباد برگزار شد


گفتنی است در این جلسه بخشدار تنکمان در ابتدای جلسه نهادینه کردن الگوی ایثار و شهادت در باور ها و انتقال آن به نسل آتی را بسیار مهم دانست و ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به مناسبت پیروزی رزمندگان بر داعش خبیث گفت:اقداماتی در خصوص برگزاری هفته بسیج انجام شده و امیداریم امسال نیز همچون سالهای قبل گرامیداشت هفته بسیج به نحو احسن و با شکوه تر از پیش انجام شود.


در ادامه فرمانده حوزه ۷۱۳ سلمان فارسی نیز بسیج را یک نیروی مردمی دانست و ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به دریا دلان و عاشقان ولایت و پیروزی جبهه مقاومت در مقابل عربی صهیونیستی داعش و تشریح برنامه های تدارک دیده شده در هفته بسیج گفت:گلباران مزار شهدا،تجلیل از مقام والای بسیجیان،سر کشی از پایگاهای بسیج ، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست های فرهنگی و بصیرتی از جمله برنامه های مهم این حوزه است.


علی مدیر دهقان شهردار جدید تنکمان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و سرنگونی داعش ،بسيج را مکتب عشق الهي و ولايي توصيف کرد و گفت:من و همکارانم نیز همچون سنوات گذشته در کنار بسیجیان خواهیم بود و در برگزاری این مراسم ازهیچگونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه و پس از تبادل نظر حاظرین مقرر شد برنامه زمانبندی ستاد گرامیداشت هفته بسیج طی مکاتبه ای به ادارت اعلام و اطلاع رسانی عمومی آن در سطح بخش انجام گیرد.

 

خبرنگار : رادمهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها