یک نخبه بسیجی در عرصه اقتصادی در گفتگو با بسج مطرح کرد

ضرورت حفظ و حراست از نخبگان اقتصادی

کامل یعقوبی گفت: نخبگان اقتصادی نقش موثری را در کارآفرینی اقتصادی دارند لذا باید الزامات لازم جهت حفظ و حراست نخبگان اقتصادی شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۴۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰

کامل یعقوبی نخبه بسیجی در عرصه اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نخبگان اقتصادی نقش موثری را در کارآفرینی اقتصادی دارند لذا باید الزامات لازم جهت حفظ و حراست نخبگان اقتصادی شکل بگیرد. از آنجایی که در یک اقتصاد پویا، ایده ها و محصولات همواره در حال تغییر می باشند لذا نخبگان اقتصادی با ایده های جدید اقتصادی و کارآفرینی می توانند الگویی برای مقابله با تغییرات اقتصادی را به ارمغان آورند.

وی با بیان اینکه در شرایط پیچیده اقتصاد، نخبگان اقتصادی در تعامل چند سویه بوده تا بتوانند با ایجاد تحول اقتصادی از راه نواوری بسیاری از فرایندهای اقتصادی را بهبود دهند و از این طریق بتوانند ایجاد اشتغال کنند.

این نخیه بسیجی در عرصه اقتصادی در ادامه افزود: با توجه به اینکه کشورمان در موقعیت رکود اقتصادی به سر می برد لذا اداره امور از جمله مدیریت اقتصاد کشور نیازمند تمهیدات ویژه ای است که بدون تردید توسعه اقتصادی بر مبنای اقتصادی تنها با بکارگری نخبگان اقتصادی میسر است تا از این طریق بتوانند اقتصاد کشورمان را بر پایه دانش محور، نواوری و خلاقیت ایجاد کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار